| کد خبر: 233803 |

وعده مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وعده داد:

◄ بهره‌برداری از 970 کیلومتر راه آهن تا پایان سال

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیناهای حمل و نقل از برنامه‌ ریزی این شرکت برای بهره‌ برداری از 970 کیلومتر راه آهن تا پایان سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیناهای حمل و نقل از  برنامه‌ ریزی این شرکت برای بهره‌ برداری از 970 کیلومتر راه آهن تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز، ‌خیرالله خادمی با بیان اینکه اتصال ریلی تبریز از طریق بستان آباد در سال جاری به پایان خواهد رسید، افزود: همچنین اتصال سنندج و اردبیل به شبکه ریلی امسال به نتیجه می‌رسد، از سوی دیگر اتصال‌ بندر کاسپین به شبکه راه‌ آهن و ادامه مسیر خط آهن رشت تا بندر کاسپین نیز امسال به سرانجام خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه ‌زیربناهای حمل و نقل کشور این مطلب را 18 خرداد ماه امسال در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها بیان کرد و گفت: همچنین در پروژه خط آهن چابهار ـ زاهدان ما به نقطه خاش در چند ماه آینده متصل می‌شویم که طول این مسیر ریلی 150 کیلومتر خواهد بود و امیدواریم تا پایان سال هم از چابهار تا ایرانشهر که 150 کیلومتر طول دارد به پایان برسانیم.

خادمی گفت: بدین ترتیب برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا پایان سال جاری، 970 کیلومتر راه‌آهن به بهره‌ برداری برسد؛ این میزان مسیر ریلی رقم بزرگی است و تحولی در شبکه ریلی کشور ایجاد می‌کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    راه آهن رشت انزلی را سریع تر تمام کنید که حداقل از مزایای آن بشود کاملا بهره برد !!! بقیه خط ها هم مهم هستند ولی رشت انزلی مستقیما به بندر کاسپین متصل می شود که اهمیت تجاری دارد !!!!!