| کد خبر: 233755 |

وعده مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل :

◄ بهره برداری از بزرگراه اهر-تبریز تا پایان تابستان امسال

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور وعده داد: بزرگراه بزرگراه اهر-تبریز تا پایان تابستان امسال به بهره برداری کامل برسد.

تین نیوز

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور وعده داد: بزرگراه بزرگراه اهر-تبریز تا پایان تابستان امسال به بهره برداری کامل برسد.

به گزارش تین نیوز، خیرالله خادمی 29 اردیبهشت ماه امسال در بازدید از پروژه های راهسازی شهرستان اهر  افزود: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسریع در تکمیل بزرگراه اهر- تبریز تخصیص می‌یابد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل همچنین از تعیین ردیف بودجه آزادراه اهر- مرز جمهوری آذربایجان (باکو) در لایحه بودجه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: اجرای این آزادراه روابط اقتصادی با کشور آذربایجان را تسهیل و زمینه رونق اقتصادی، اشتغال و توسعه صادرات استان آذربایجان شرقی را فراهم می کند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی نیز اظهارداشت: حدود ۴۰ کیلومتر از این بزرگراه از سال ۱۳۸۶ تا سال ۹۷ زیر بار ترافیک رفته بود و از سال ۹۷ تا کنون بیش از ۴۰ کیلومتر به آن اضافه شده و هم اکنون به ۸۴ کیلومتر رسیده است.

وی افزود: حدود ۴ کیلومتر از قطعه ۲ باقی مانده است که در جریان بازدید امروز معاون وزیر و اعضای کمیسیون عمران مجلس شاهد فعالیت ماشین آلات و همچنین آسفالت قسمتی از پروژه بودیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.