| کد خبر: 160130 |

◄ لغو پروازهای فرودگاه امام تا 11 صبح امروز/ مهرآباد ساعت 10 عملیاتی می‌شود

به دلیل ادامه بارش برف و کاهش دید افقی پروازهای فرودگاه مهرآباد فعلا تا ساعت 10 صبح لغو شده است. همچنین پروازهای فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تا ساعت یازده صبح امروز فعلاً متوقف است.

تین نیوز

به دلیل ادامه بارش برف و کاهش دید افقی پروازهای فرودگاه مهرآباد فعلا تا ساعت 10 صبح لغو شده است. همچنین پروازهای فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تا ساعت یازده صبح امروز فعلاً متوقف است.

 از شنبه شب گذشته به دلیل بارش شدید برف پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی (ره) لغو شده است و نشست و برخاستی در این فرودگاه‌ها انجام نمی‌شود.

البته بعدازظهر روز گذشته برای دقایقی دید افقی در فرودگاه مهرآباد مناسب‌تر شد و هر دو فرودگاه بین‌المللی پایتخت به شرکت های هواپیمایی اعلام کردند آماده اعزام و پذیرش مسافر هستند اما پس از گذشت یک ساعت ناپایداری جوی و کاهش دید افقی مجددا باعث لغو پروازها شد. 

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در این باره می‌گوید به دلیل بارش برف و کولاک شدید و کاهش دید افقی پروازهای فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) فعلاً تا ساعت 11 صبح امروز نهم بهمن‌ماه متوقف خواهد بود.

بر اساس اطلاعیه شماره هفت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) علت این تصمیم برودت شدید هوا در ساعات اولیه صبح ، ایمن‌سازی سطوح پروازی و آماده‌سازی رمپ فرودگاه برای پذیرش حداکثری هواپیماها است.

فرودگاه امام در این اطلاعیه از مسافران درخواست کرده به علت تغییر زمان پروازها، برای اطلاع از زمان جدید پرواز با شرکت‌های هواپیمایی که قرار است پرواز را انجام دهند تماس بگیرند و پیش از عزیمت به فرودگاه از آخرین وضعیت پرواز خود از طریق تماس با شماره تلفن‌های 096330 و 51001 اطلاع حاصل کنند.

به گفته علی حیدری کاشانی عملیات برف‌روبی سطوح پروازی و معابر مقابل ترمینال فعلی فرودگاه امام همچنان در حال انجام است و قطعاً با افزایش دید افقی و بهبود شرایط جوی اعزام و پذیرش پروازها از سر گرفته می‌شود.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.