| کد خبر: 192782 |

افزایش شمار خودروهای کنترل نامحسوس در جاده های هرمزگان

شمار خودروهای کنترل نامحسوس پلیس در جاده های هرمزگان از ۱۲ به ۱۵ دستگاه افزایش یافت.

تین نیوز

تاکنون جاده‌های استان هرمزگان با ۱۲ دستگاه خودرو نامحسوس کنترل می‌شد که از شنبه ۲۹ تیرماه، سه دستگاه خودرو جدید نیز به این تعداد افزوده شد تا بتوان با کنترل تخلفات حادثه ساز شاهد کاهش جان باختگان جاده‌ای بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رییس پلیس راه هرمزگان در این خصوص به خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تعطیلات تابستانه کنترل‌ها در جاده‌های استان برای امنیت بیشتر مسافران و انضباط ترافیکی تشدید خواهد شد.

سرهنگ علی اسفندانی  بیان داشت: ما از مردم عزیز و رانندگان خودروها می‌خواهیم که برای حفظ امنیت و سلامت خود و کاهش تلفات جاده‌ای با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به کاهش ۱۱ درصدی شمار تصادف‌های جاده‌ای هرمزگان در بهار امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، اظهار داشت: پلیس بدون اغماض با هرگونه تخلف در جاده‌های استان برخورد خواهد کرد.

رییس پلیس راه هرمزگان خاطرنشان کرد: خودروهای مرتکب تخلفات حادثه ساز از ۷۲ ساعت تا یک هفته در توقیف پلیس خواهند بود و برابر قانون با رانندگان متخلف برخورد خواهد شد.

اسفندانی بیشترین شمار تصادفات جاده‌ای هرمزگان را به دلیل سه تخلف حادثه ساز سرعت غیرمجاز، سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با کنترل‌های نامحسوس، سرعت را در جاده‌های استان مدیریت کنیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.