| کد خبر: 265003 |

شناسایی ۱۳ هزار واحد خالی در شهر پرند

مدیرعامل شهر جدید پرند گفت: حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی خالی در شهر پرند شناسایی شد و پرونده مسکن مهر پرند امسال تمام خواهد شد.

تین نیوز

مدیرعامل شهر جدید پرند گفت: حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی خالی در شهر جدید پرند شناسایی شد و پرونده مسکن مهر پرند امسال تمام خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، آرش صیادی پور با اشاره به اینکه حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی خالی در این شهر جدید شناسایی شده است، گفت: بخشی از واحدهای مسکونی مهر که قبلاً افتتاح شده متقاضیان ساکن نشدند که در این راستا ۱۳ هزار واحد مسکونی خالی شناسایی شده است.

مدیرعامل شهر جدید پرند تاکید کرد: حدود هزار و ۳۰۰ مسکن مهر باقیمانده تعاونی ساز در پرند داریم که باید مسائل حقوقی آنها حل شود. همچنین در مجموع از ۹۵ هزار واحد مسکن مهر ساخته شده در شهر پرند حدود ۴ هزار افتتاح خواهد شد که در مجموع ۹۴ هزار واحد به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: در شهر جدید پرند تاکنون تأمین زمین ۳۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن تأمین شده و با انتخاب پیمانکار فرآیند ساخت شروع شده است.

مدیرعامل شرکت عمران پرند با یادآوری این که حدود ۷۵ هزار متقاضی برای این طرح وجود دارد, گفت: هنوز نتوانستیم زمین موردنیاز برای سایر واحدها را تأمین کنیم با توجه به این که دیگر امکان الحاق زمین به شهر پرند وجود ندارد با استفاده از ظرفیت شهرک اعتمادیه و یکی دو شهرک دیگر مشکل تأمین زمین این تعداد واحد نهضت ملی مسکن را نیز برطرف خواهیم کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.