| کد خبر: 264608 |

جریمه ۳۵۲ میلیارد ریالی یک مشاور املاک

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از رسیدگی به پرونده یک مشاور املاک متخلف خبر داد و گفت: پرونده تخلف این مشاور املاک، به میزان ۳۵ میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال در شعبه چهارم ملی ویژه رسیدگی شد.

تین نیوز

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از رسیدگی به پرونده یک مشاور املاک متخلف خبر داد و گفت: پرونده تخلف این مشاور املاک، به میزان ۳۵ میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال در شعبه چهارم ملی ویژه رسیدگی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، شهرام محسنی روز سه شنبه اظهارداشت: تخلف یک واحد مشاور املاک با شکایت شاکیان خصوصی توسط بازرسان راه و شهرسازی، اتاق اصناف ایران و اتحادیه صنف مشاوران املاک موضوع را بررسی و پس از احراز تخلف، گزارش برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی ادامه داد: متهم علاوه بر پلمب و نصب پارچه به مدت ۱۰ روز و ممهور کردن جواز به مهر تخلف، به پرداخت ۳۵۲ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر گرانفروشی محکوم شد.

محسنی افزود: همچنین شعبه چهارم ملی ویژه متهم را به دلیل صادر نکردن صورتحساب و درج نکردن قیمت، در مجموع به پرداخت ۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی از جریمه یک میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریالی متهم به پرداخت حق شاکی برای جبران خسارت خبر داد و میزان کل جزای نقدی این متهم را ۳۵۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال اعلام کرد.

وی به برخورد تعزیرات با تخلفات نانوایی ها اشاره کرد و گفت: شعب تعزیرات حکومتی سراسر کشور به ۴۶۰ پرونده تخلف گرانفروشی و کم فروشی نانوایی ها در ۴۸ ساعت گذشته رسیدگی و نانوایان متخلف را به پرداخت ۴۴ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کردند.

محسنی افزود: در رسیدگی به پرونده های نانوایان، سه نانوایی متخلف پلمب، یک واحد موقت تعطیل و بر سر در ۱۰ نانوایی نیز برای آگاهی مردم از تخلف، پارچه نصب شد.

به گفته محسنی، ۴۹ پرونده نانوایی در حوزه بهداشت نان هم رسیدگی و متخلفان به یک میلیارد و ۷۲۷ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به تشکیل جلسه ویژه آرد و نان با حضور رئیس این سازمان، گفت: اصانلو در این جلسه نان را قوت غالب مردم دانسته و ماموریت ویژه به سه شعبه مهم و ملی برای برخورد با متخلفان این حوزه را صادر کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.