| کد خبر: 263376 |

پرداخت بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به ۳۱۰ هزارو ۵۵۳ نفر به مبلغ ۱۸هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان خبر داد.

تین نیوز

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به ۳۱۰ هزارو ۵۵۳ نفر به مبلغ ۱۸هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن، مهدی صحابی مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا ۳۰ مهرماه به ۱ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۵۱۱ متقاضی وام ازدواج و فرزند و ودیعه مسکن، بیش از ۱۴۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط شبکه بانکی پرداخت شده است.

وی افزود: در راستای قانون حمایت از جوانی جمعیت از ابتدای سال جاری تا ۳۰ مهرماه، شبکه بانکی کشور به ۴۷۸ هزار و ۳۵۸ نفر از متقاضیان، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ ۹۷ همت پرداخت کرده است که این میزان رشد ۲۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

صحابی گفت: همچنین در سال جاری تاکنون ۴۲۳ هزار و ۶۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزند به مبلغ ۲۶ همت به متقاضیان پرداخت شده است که این میزان رشد ۴۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

وی در خصوص آمار تسهیلات ودیعه مسکن نیز گفت: از زمان ابلاغ مصوبه شورا در تیرماه سال ۱۴۰۱ متقاضیان وام ودیعه مسکن تعداد ۳۵۲۴۸۲ تشکیل پرونده داده اند که از تعداد مزبور ۳۱۰ هزار و ۵۵۳ نفر به مبلغ ۱۸.۲۳ همت موفق به اخذ تسهیلات شده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.