| کد خبر: 258801 |

تفاهم سازمان ملی زمین و مسکن با دانشگاه آزاد برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از برگزاری سومین نشست هماهنگی اجرای تفاهمنامه مشترک میان وزارت راه و شهرسازی و دانشگاه آزاد اسلامی برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از برگزاری سومین نشست هماهنگی اجرای تفاهمنامه مشترک میان وزارت راه و شهرسازی و دانشگاه آزاد اسلامی برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد. 

به گزارش تین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی با بیان اینکه سومین نشست هماهنگی اجرای تفاهمنامه مشترک میان وزارت راه و شهرسازی و دانشگاه آزاد اسلامی برای ارائه آخرین وضعیت اجرای تفاهمنامه دو دستگاه در استان ها برگزار شد، گفت: در این نشست در خصوص اختصاص حدود ۱۰۰۰ هکتار زمین برای اجرای تفاهمنامه فوق در ۱۰ استان تفاهماتی صورت گرفت تا ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: روند شناسایی اراضی بیشتر که دارای استعداد ساخت مسکن هستند در استان ها ادامه دارد.

مالکی ادامه داد: همچنین تلاش کردیم تا مشکلات و ابهامات موجود در اجرای تفاهمنامه را برطرف کنیم تا مدیران استانی بتوانند روند اجرای این تفاهمنامه را هرچه سریع تر به پیش برند.

براساس تفاهم میان وزارت راه و شهرسازی و دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شده که واحدهای استانی این دانشگاه زمین های دارای استعداد ساخت مسکن را در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار دهند.

مدیران این دانشگاه اعلام کرده اند که در طراحی و ساخت این واحدها از تخصص اساتید این دانشگاه استفاده خواهند کرد تا ساخت این واحدها به صورت صنعتی و با بالاترین کیفیت انجام شود. 

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، مدیران ادارات کل راه و شهرسازی و همچنین مدیران دانشگاه های آزاد واحدهای بوشهر، سمنان، اصفهان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، فارس، گلستان و مرکزی، چهارمحال و بختیاری و پرند از طریق ویدئو کنفرانس در این نشست شرکت کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.