| کد خبر: 254450 |

منتظر ابلاغ دولت برای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در سال جاری هستیم

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: به دلیل مشکل برخی روستائیان در بازپرداخت، سقف تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی، امسال افزایش نمی‌یابد.

تین نیوز

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: به دلیل مشکل برخی روستائیان در بازپرداخت، سقف تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی، امسال افزایش نمی‌یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجید جودی معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص افزایش تسهیلات مسکن روستایی در سال جدید، گفت: در سال ۱۴۰۲ به موازات معرفی باقیمانده متقاضیان وام مسکن روستایی به بانک‌ها برای عقد قرارداد، منتظر مصوبه دولت در دو ماه اول سال جاری هستیم تا سهمیه ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی در سال جدید را ابلاغ کنند.

جودی با اشاره به اینکه بخشی از هزینه ساخت توسط بنیاد مسکن تامین می‌شود و بخش دیگر آورده روستاییان است، در خصوص افرادی کم‌درآمدی که امکان تامین آورده را برای ساخت مسکن ندارند، توضیح داد: بنیاد مسکن برای این افراد برنامه‌ریزی کرده است تا با استفاده از توان مالی نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد، حساب ۱۰۰ امام، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام نیاز آن‌ها را تأمین و به صورت بلاعوض کمک لازم را انجام بدهد.

وی ادامه داد: سال گذشته بنیاد مستضعفان برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی و کمیته امداد برای ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی کمک بلاعوض پرداخت کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    سلام تورو خدا وام متمم روستایی را هم پیگیری کنید خبرنگارمحترم که این پیام را میخونی لطفا صدای ما روستاییان را به مسئولین برسانید بانک سپه میانه باوجوداینکه معرفی نامه از بنیاد مسکن بردیم وام نمیدهد میگه اعتبار نداریم پس ما دردمان را به کی بگیم به مردم بدهکاریم خانه یمان نیمه کاره مانده اجاره سنگین کمرمان را شکسته مسئول محترم تورو خدا یه کاری بکنید