| کد خبر: 245909 |

◄ نخستین رویداد فناورانه و نمایشگاه صنعت ساختمان و مسکن

نخستین رویداد فناورانه و نمایشگاه صنعت ساختمان و مسکن به همت ستاد وزارت راه و شهرسازی و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی طی دو روز (۱۳ و ۱۴ شهریورماه) در تهران برگزار می‌شود.

تین نیوز

نخستین رویداد فناورانه و نمایشگاه صنعت ساختمان و مسکن به همت ستاد وزارت راه و شهرسازی و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی طی دو روز (۱۳ و ۱۴ شهریورماه) در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش تین نیوز، نخستین رویداد فناورانه و نمایشگاه صنعت ساختمان و مسکن، ۱۳ و ۱۴ شهریورماه با برنامه‌ریزی‌های وزارت راه و شهرسازی و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در سالن پاکدامن مرکز تحقیقات برگزار می‌شود.

در این رویداد که با محوریت طرح جهش تولید مسکن است رویکردهای زنجیره تامین مسکن دانش‌بنیان، صنعتی‌سازی- افزایش سرعت و کیفیت، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه‌های ساخت مدنظر برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه است.

هدف اصلی از طراحی و برگزاری رویدادهای مبنتی بر عرضه فناوری این است که فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان توانمندی‌های خود را معرفی کرده و با جلب نظر آن‌ها جهت همکاری تجاری‌، از سرمایه ، امکانات و سایر ظرفیت‌های سازمان‌ها و شرکت‌ها استفاده و نیازهای فناورانه آنها را مرتفع کنند. به همین منظور با توجه به شعار سال ۱۴۰۱ (تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین) و نیز اهمیت طرح جهش تولید مسکن در وزارت راه و شهرسازی‌، نخستین نمایشگاه صنعت ساختمان و مسکن با هدف دستیابی به ظرفیت های موجود برنامه ریزی و به مورد اجرا گذاشته می‌شود.

نخستین رویداد فناورانه و نمایشگاه صنعت ساختمان و مسکن

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.