| کد خبر: 244113 |

رایزنی برای راه‌اندازی پردیس تخصصی راه و ساختمان

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در سفر به استان خراسان رضوی و در نشست با مسئولان آن استان خواستار مساعدت و حمایت مضاعف استانداری خراسان رضوی جهت راه اندازی پردیس تخصصی راه و ساختمان به منظور پشتیبانی فناورانه از صنعت ساختمان کشور شد.

تین نیوز

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در سفر به استان خراسان رضوی و در نشست با مسئولان آن استان خواستار مساعدت و حمایت مضاعف استانداری خراسان رضوی جهت راه اندازی پردیس تخصصی راه و ساختمان به منظور پشتیبانی فناورانه از صنعت ساختمان کشور شد.

به گزارش تین نیوز از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، همزمان با دومین روز  برگزاری بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان (معماری و عمران) صنایع گرمایشی و سرمایشی مشهد و در راستای رفع نیازهای علمی و پژوهشی استان خراسان رضوی، جلسه هم اندیشی با استانداری خراسان رضوی با حضور سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی و عضو هـیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

در این نشست ابتدا محمدمهدی حیدری گزارش مختصری از برنامه های تحقیقاتی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و اقدامات مهم اخیر دفتر شمال شرق مرکز جهت آگاهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ارائه کرد.

وی با توجه به ظرفیت موجود در کارخانه خانه‌سازی مشهد، خواستار مساعدت و حمایت مضاعف استانداری خراسان رضوی در جهت راه‌اندازی پردیس تخصصی راه و ساختمان به منظور پشتیبانی فناورانه از صنعت ساختمان کشور و استان خراسان رضوی به ویژه نهضت ملی زمین و مسکن شد.

مهردوست عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی نیز با اشاره به وظایف قانونی این سازمان به عنوان بازوی نظارت فنی دستگاه های اجرایی کشور و همچنین چالش‌های متنوع علمی و پژوهشی پیش‌رو در استان، خواستار تعامل مضاعف سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی با مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، اداره کل راه و شهرسازی و همچنین استانداری خراسان رضوی در  قالب تنظیم و انعقاد تفاهم نامه همکاری چندجانبه شد.

در پایان این جلسه، خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ضمن خیرمقدم به رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و هـیئت همراه، از حضور این هـیئت در مراسم افتتاح بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد و برگزاری کارگاه های تخصصی آموزشی در آن، قدردانی نمود.

وی نظر استانداری خراسان رضوی در خصوص بازتولید فعالیت های مغفول مانده کارخانه خانه سازی مشهد را، تنها بارویکرد راه اندازی پردیس تخصصی راه و ساختمان که تقویت کننده فعالیت های این ظرفیت صنعتی استان و کشور نیز می باشد، ممکن دانست.

در این راستا، خدایی خواستار تسریع پیگیری این موضوع که از مصوبات سفر اخیر ریاست محترم جمهور به استان خراسان رضوی نیز می باشد توسط رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با همراه نمودن سازمان ملی زمین و مسکن در هماهنگی با وزیر راه و شهرسازی و حمایت مستقیم ایشان در کوتاه ترین زمان ممکن شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های ارزشمند دفتر شمال شرق مرکز تحقیقات درجهت رفع نیازهای آموزشی و پژوهشی استان، حمایت  استانداری از تثبیت و توسعه فعالیت های این دفتر را اعلام نمود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.