| کد خبر: 232899 |

با ویژه‌خواری اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی به شدت برخورد می‌کنیم

وزیر راه با بیان"با ویژه‌خواری اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی به شدت برخورد می‌کنیم" گفت: تعارض منافع یک بحث جدی برای وزارت راه و شهرسازی و بسیار مهم است.

تین نیوز

 وزیر راه با بیان"با ویژه‌خواری اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی به شدت برخورد می‌کنیم" گفت: تعارض منافع یک بحث جدی برای وزارت راه و شهرسازی و بسیار مهم است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، محمد اسلامی از ابلاغ دستورالعمل تعارض منافع خبر داد و اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات هیئت مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان، تعارض منافع یک بحث جدی برای وزارت راه و شهرسازی و بسیار مهم است.

وی با تاکید بر این‌که با فساد اعضای هیئت مدیره سازمان‌های نظام مهندسی به شدت برخورد می‌کنیم، تصریح کرد: این‌گونه نمی‌شود که برخی اعضای هیئت‌ مدیره‌های سازمان‌های نظام مهندسی برخلاف تعهدی که داده‌اند به صورت پنهانی کارکرد داشته باشند سیراب شده و منتفع شده‌اند. اما در مقابل سایر مهندسان با وجود این‌که قانونا می‌توانند کار داشته باشند از حق خود محروم می‌شوند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید براین‌که این افراد اجازه ندارند در انتخابات دوره جدید هیئت مدیره سازمان‌های نظام مهندسی شرکت کنند، افزود: هیئت مدیره‌هایی که کار گرفته و مشمول دستورالعمل تعارض منافع شده‌اند مجاز به ثبت‌نام برای انتخابات نیستند و بخشنامه‌های مربوط را به استان‌ها ابلاغ کرده‌ایم.

اسلامی با بیان این‌که عضویت در هیئت مدیره فرصتی برای ویژه‌خواری نیست، اضافه کرد: همه باید در مقابل قانون مطیع باشند و اگر حکمی در محکومیت فردی ابلاغ شده باید به آن متعهد باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.