| کد خبر: 232266 |

تامین ۳۰ درصد خدمات زیربنایی مسکن مهر از محل اعتبارات دولتی

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت در بخش خدمات زیربنایی مسکن مهر ۳۰ درصد از هزینه های شرکت آب و فاضلاب از محل اعتبارات اختصاص یافته به مسکن مهر تامین شده است.

تین نیوز

 معاون وزیر راه و شهرسازی گفت در بخش خدمات زیربنایی مسکن مهر ۳۰ درصد از هزینه های شرکت آب و فاضلاب از محل اعتبارات اختصاص یافته به مسکن مهر تامین شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، احمد اصغری مهرآبادی دربازدید از مناطق مختلف شهرستان های شرق استان تهران در خصوص اقدامات دولت در تامین خدمات روبنایی مسکن مهر  اظهار کرد: 670  باب مدرسه در سایت‌های مسکن مهر در دست ساخت است که 505 واحد به اتمام رسیده و مابقی در حال تکمیل است. همچنین ساخت 500 مسجد نیز در دست ساخت است که 395 مسجد به اتمام رسیده و مابقی درحال تکمیل است و 75 باب کلانتری نیز به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است.

وی یادآور شد: مسکن مهر یکی از پروژه هایی بود که در ابتدا قرار بود به صورت اجاره 99 ساله باشد اما با توجه به افزایش هزینه ها و تامین نشدن منابع، مقرر شد دولت به میدان بیاید و برای اجرای این پروژه حامی باشد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته دولت از منابع مختلف کمک های بسیاری در اجرای این پروژه مسکونی داشته است، تصریح کرد: برای اجرای خدمات زیربنایی و روبنایی، طبق تصویب مجلس مقرر شد دستگاه های متولی اجراکننده باشند که آنان نیز با کمبود اعتبارات مواجه شدند و در همین راستا دولت نیز بار دیگر پای کار آمد.

مهرآبادی همچنین ضمن بازدید از محله کریتون و مسکن مهر مهرآباد از نزدیک درجریان مسائل و مشکلات مردم این منطقه قرار گرفت و برای حل مشکل مالکیت زمین جوانان محله کریتون بر لزوم پیگیری مراحل الحاق این منطقه به محدوده و واگذاری زمین های آن به افراد واجدالشرایط برای تهیه مسکن جوانان تاکید کرد.

در نشست بررسی مشکلات مسکن مهر دماوند موضوعاتی از جمله زیرساخت‌های شهری مسکن مهر، جدول‌گذاری و آسفالت‌ معابر، ندادن پایان‌کار به مجتمع‌های مسکونی و مشکلات تعاونی 11، 12 و 13 مسکن مهر مطرح شد و از روند اجرای پروژه دیوار حائل تعاونی مهر یک نیز بازدیدی صورت گرفت و مقرر شد طی یک ماه آینده پروژه دیوار حائل تعاونی تکمیل شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.