| کد خبر: 195709 |

رئیس دادگستری تهران:

حکم قلع و قمع برج‌های سعادت‌آباد صادر شد

حکم توقف ساخت برج‌های سعادت‌آباد و همچنین قلع و قمع آنها صادر شده است.

تین نیوز

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حکم توقف ساخت برج‌های سعادت‌آباد و همچنین قلع و قمع آنها صادر شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، محمدجواد حشمتی در خصوص اقدامات دستگاه قضایی درباره پرونده موسوم به برج‌های سعادت آباد گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و احکام صادره ساخت و ساز متوقف شده و حکم قلع و قمع آن صادر شده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره رونق تولید و حمایت قوه قضائیه از واحدهای تولیدی هم گفت: قوه قضائیه با توجه به تمهیدات رئیس قوه قضائیه که تاکید کردند با همه وجود حمایت کنیم و این کار در حال انجام است. قرار بر این است کمک کنیم تا واحدهای تولیدی به هیچ وجه تعطیل نشوند تا مشکلی برای آنها ایجاد نشود و اگر هم کسی مدعی است از طریق قانونی پیگیری کند و ما هم کمک می‌کنیم واحدهای تولیدی به هیچ وجه متوقف نشوند. دادستان‌های ما در استان‌ها و مراکز استان‌ها و دستگاه‌های متولی قانونی می‌توانند در این زمینه کمک کرده و حمایت کنند. اگر هم واقعاً خودشان می‌توانند مشکل را حل کنند وگرنه دستگاه‌های متولی و بخش قضایی می‌توانند کمک‌های خوبی را ارائه کنند.

رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص برنامه‌های قوه قضاییه برای مقابله با گرانی‌های اخیر هم گفت: گرانی مشخصاً ارتباطی به آن صورت با ما ندارد، اما دادگستری به عنوان دستگاه قانونی همراه با دادستان‌ها و دادستانی کل کشور این موضوع را رصد و پیگیری کند. همچنین سازمان تعزیرات حکومتی و همه مجموعه‌ها باید کمک کنند و این موضوع به بخش خاصی هم ارتباط ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.