| کد خبر: 195197 |

اتصال تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن را به صندوق پس‌انداز یکم

تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن را به صندوق پس‌انداز یکم متصل می‌کنیم.

تین نیوز

 وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که تلاش کردیم تا امید به خانه‌دار شدن در شهرهای بزرگ را به زیر 10 سال و شهرهای کوچک را به سه سال برسانیم، گفت: می‌خواهیم پرداخت تسهیلات برای طرح اقدام ملی مسکن را به صندوق پس‌انداز یکم متصل کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، محمد اسلامی در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی تولید مسکن که امروز با حضور رئیس‌جمهور کلنگ‌ ساخت 110 هزار واحد مسکونی به زمین زده می‌شود، گفت: برای رونق‌ بخشیدن به نهضت خانه‌سازی، برنامه‌های مسکنی را در دستور کار خود قرار دادیم که یکی از این برنامه‌های مورد تأیید رهبری و رئیس‌جمهور رونق بخشیدن به تولید مسکن در کشور است. 

اسلامی ادامه داد: برای رونق بخشیدن به تولید مسکن در کشور برای جامعه هدف تلاش کردیم یک جریان پایدار ایجاد کنیم، بنابراین تلاش ما این است و به این نتیجه نیز رسیده‌ایم که امید به خانه‌دار شدن را کوتاه کنیم، به طوری که در شهرهای بزرگ به زیر 10 سال و در شهرهای کوچک به زیر سه سال رساندیم.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: با یک برنامه مدون برای تولید مسکن باید اعتمادسازی را در میان مردم و سازندگان ایجاد می‌کردیم، چرا که معتقدیم باید اعتماد دولت و سازنده و اعتماد مردم و سازندگان برای تولید مسکن ایجاد شود تا خانه‌های باکیفیت از طرف سازندگان به مردم داده شود. 

وی تأکید کرد: تلاش خواهیم کرد با تفاهم‌نامه‌ای که با بانک مسکن امضا می‌شود، صندوق پس‌انداز یکم را به طرح تولید اقدام ملی متصل کنیم تا کسانی که در این صندوق پس‌انداز یکم پس‌انداز دارند و حساب باز کرده‌اند بتوانند از این تسهیلات برای ساخت مسکن استفاده کنند. 

اسلامی با اشاره به این‌که در مراسم امروز که قرار شده است کلنگ‌ 110 هزار واحد مسکونی به زمین زده شود، 50 هزار واحد آن برعهده ستاد اجرایی فرمان امام است، گفت:‌ امروز کلنگ ساخت 6 هزار و 500 واحد مسکونی به وسیله ستاد اجرایی فرمان امام به زمین زده می‌شود. 

وی با بیان این‌که این 110 هزار واحد مسکونی که امروز کلنگ‌زنی آن به طور نمادین از طریق ویدئوکنفرانس توسط رئیس‌جمهور در ارتباط با پنج استان انجام می‌شود، از 400  هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی تولید مسکن است، گفت: در این طرح اقدام ملی تولید مسکن که با دقت و سنجش کامل انجام شده است، تلاش شده است تا تأسیسات زیربنایی به خوبی ایجاد شود و سرانه‌ها کاستی نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.