| کد خبر: 186703 |

درخواست پیش‌بینی مسکن برای جوانان 18 تا 29 ساله

نماینده مردم پردیس، تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش بینی مسکن برای ۲۰میلیون جوان ۱۸ الی ۲۹ساله کشور بسیار مهم است، که اگر انجام نشود، مخاطره آمیز است.

تین نیوز

نماینده مردم پردیس، تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش بینی مسکن برای ۲۰میلیون جوان ۱۸ الی ۲۹ساله کشور بسیار مهم است، که اگر انجام نشود، مخاطره آمیز است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، محسن علیجانی در حاشیه بازدید از طرح مسکن مهر پردیس طی سخنانی با بیان اینکه در شهر پردیس تحول دیگری ایجاد شده است، گفت: مهم‌ترین مساله اجتماعی داشتن مسکن و اقدامات ساخت و عرضه مسکن است.

وی گفت: باید تمام دستگاه‌های خدمات رسان در همه زمینه‌ها تلاش کنند و با مشارکت مردم در اداره و پیگیری کار در مسکن مهر قوت بگیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های پردیس، تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسکن ابعاد مختلفی دارد، افزود: در شرایط تحریم، مسکن و کشاورزی و اقتصاد دانش بنیان می‌تواند تحریم شکن باشد و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تولید، رونق و اشتغال است که باعث جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در زمینه‌های مختلف خواهد بود.

وی اضافه کرد: اکنون در کشور ۲۰ میلیون نفر بین ۱۸ الی ۲۹ ساله هستند، که آسیب‌ها اگر کاهش نیابد و اقدامات انجام نگیرد، مخاطره آمیز است، مسکن در واقع یکی از اقداماتی است که به کاهش آسیب‌ها کمک شایانی می‌کند.

علیجانی گفت: عرضه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی یک اقدام ملی در عرضه تولید مسکن مهر است و در این زمینه اقدام بسیار خوبی صورت گرفته و پیوست‌های آن از جمله محلات فرهنگی، آموزشی، خدماتی، درمانی و غیره در این مورد مهم است که باید دیده شود و در این خصوص نیز خوب اقدام شده است.

وی گفت: بیمارستان الغدیر به زودی تجهیز خواهد شد و ادارات می‌بایست بسیج شوند تا در خصوص ارائه خدمات امنیت ساکنان فازها از هر جهت مهیا شود.

نماینده مردم شهرستان‌های پردیس، تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: استان تهران در اختیار استاندار است که می‌تواند با بسیج کردن تمام ادارات در جهت رفع مشکل زیر بنایی و روبنایی مسکن مهر اقدام کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.