| کد خبر: 185448 |

مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان هرمزگان:

ارتقای کیفیت سکونتگاه‌های شهری از مهم‌ترین اولویت‌های استان

برخی ناهماهنگی‌های ساخت و سازی در استان هرمزگان هم‌چون شهر بندرعباس و قرارگیری ناهماهنگ برخی کاربری‌ها سبب یک بی‌نظمی شده است.

تین نیوز

آرش رضایی با بیان این‌که مدیریت یک‌پارچه سواحل استان هرمزگان از دیگر برنامه‌های مهم است، گفت: برای آینده استان هرمزگان با مطالعه عمیق تر و همکاری تمامی دست اندرکاران، برنامه های عملیاتی مناسبی به پیش خواهیم برد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آرش رضایی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید راه و شهرسازی استان هرمزگان، اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم که توفیق خدمت در منصبی جدید نصیبم شد و فرصتی برای خدمت به مردم هرمزگان را به‌دست آورده‌ام.

وی با بیان این‌که از وزیر راه و شهرسازی و استاندار هرمزگان به واسطه این اعتماد تشکر می‌کنم، تصریح کرد: خدمات و زحمات مهندس شیری بر کسی پوشیده نیست و افتخار می‌کنم در کنار وی بخشی از برنامه‌هایی را که دنبال می‌کرد، انجام دهم.

مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان هرمزگان با ابراز امیدوارم از انتقال تجربیات مهندس شیری خصاصتی به وی، خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت سکونت‌گاه‌ها در شهرهای استان هرمزگان از مهم‌ترین اولویت‌ها در برنامه‌هایم است.

وی اضافه کرد: برخی ناهماهنگی‌های ساخت و سازی در استان هرمزگان هم‌چون شهر بندرعباس و قرارگیری ناهماهنگ برخی کاربری های سبب یک بی‌نظمی شده است.

رضایی با بیان این‌که مدیریت یک‌پارچه سواحل استان هرمزگان از دیگر برنامه‌های مهم است، اظهار کرد: برای آینده استان هرمزگان با مطالعه عمیق‌تر و همکاری تمامی دست اندرکاران، برنامه های عملیاتی مناسبی به پیش خواهیم برد.

مدیرکل جدید راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به این‌که باید هرمزگان را به پایتخت گردشگری کشور تبدیل کنیم، خاطرنشان کرد: باید برای تحقق این موضوع بیش از پیش تلاش کرد و با روند افزایشی حضور گردشگران در هرمزگان به طور حتم این موضوع محقق خواهد شد.

وی در پایان گفت: بازسازی و ساماندهی بافت های ناکارآمد با سرعت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد تا به نقطه مطلوب برسیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.