| کد خبر: 183154 |

هدف‌گذاری ساخت 400هزار واحد مسکونی

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: ساخت 400 هزار واحد مسکونی و تکمیل 500 هزار واحد مسکن مهر در کشور از مهم ترین برنامه های این سازمان است.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: ساخت 400 هزار واحد مسکونی و تکمیل 500 هزار واحد مسکن مهر در کشور از مهم ترین برنامه های این سازمان است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه وشهرسازی، «علی نبیان» در نشست با مدیران کل راه و شهرسازی استان‌های سراسر کشور افزود: برای احداث 200 هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید، 100 هزار واحد توسط شرکت بازآفرینی شهری و 100 هزار واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هماهنگی های لازم انجام شده تا این هدف وزارت راه وشهرسازی محقق شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن واگذاری زمین به گروه‌های هدف، اقشار ویژه و خانواده‌های دارای دو معلول را از دیگر برنامه‌های این سازمان در سال آینده اعلام کرد.

وی گفت: تغییر در ارزیابی عملکردها، تشکیل نشست منظم ماهانه با استان‌ها، مشارکت در احداث 400 هزار واحد مسکونی، مشارکت در تکمیل 500 هزار واحد مسکن مهر باقی مانده، وصول مطالبات مسکن مهر و وصول مطالبات جاری بخشی از برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در سال آینده است.

نبیان اظهارداشت: یکی دیگر از دغدغه‌های دولت و وزارت راه و شهرسازی اتمام واحدهای مسکونی در شهرهای بالای 25 هزار نفر است و تلاش خواهد شد تا واحدهای نیمه تمام و خدمات روبنایی و زیربنایی آنها در اسرع وقت به پایان برسد .

معاون وزیر راه وشهرسازی تاکید کرد: بحث توسعه دولت الکترونیک، شفافیت اطلاعات، ارتقای سلامت اداری و صیانت از حقوق دولت در اراضی شهری و پیشگیری از تصرفات را از دیگر دغدغه‌ها دانست که اکنون در دستور کار سازمان ملی زمین و مسکن است.

به گفته وی، تلاش این سازمان در روزهای پایانی سال، سامان دادن به دخل و تصرف های احتمالی و زمین‌خواری در تعطیلات نوروز و قبل از آن است و با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال احتمال دخل و تصرف در اراضی ملی و دولتی وجود دارد، به همین منظور یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن به روال سابق حفاظت از اراضی ملی و دولتی را در ایام تعطیلات نوروزی در دستور کار خود قرار داده است.

وی خواستار آن شد که در سطح استان‌ها، همکاری با یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن انجام شود و گزارش‌های دریافتی به فوریت در اختیار یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن قرار گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.