| کد خبر: 181453 |

امضای ۲ قرارداد بزرگ برای آماده‌سازی پروژه‌های مسکن مهر پردیس

معاون وزیر راه و شهرسازی از امضای ۲ قرارداد بزرگ برای آماده‌سازی و محوطه‌سازی پروژه‌های مسکن مهر خبر داد و گفت: برای تسریع در روند انتخاب واحد، روزانه ۵۰ نفر از متقاضیان مسکن مهر پردیس جهت انجام فرآیند مذکور دعوت می‌شوند.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی از امضای ۲ قرارداد بزرگ برای آماده‌سازی و محوطه‌سازی پروژه‌های مسکن مهر خبر داد و گفت: برای تسریع در روند انتخاب واحد، روزانه ۵۰ نفر از متقاضیان مسکن مهر پردیس جهت انجام فرآیند مذکور دعوت می‌شوند.

​به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، حبیب‌الله طاهرخانی از ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده در 45 روز اخیر در سایت مسکن مهر پردیس و واحدهای آماده به تحویل و کلنگ‌زنی پروژه‌های مشارکتی طی ماه جاری خبر داد و اظهار کرد:‌ تمرکز ما بر این است تا جلسات ملاقات مردمی به صورت هفتگی با حضور مدیران شرکت‌های عمران شهرهای جدید برگزار و نتایج آن به صورت منظم به مجمع ستاد ارسال شود. با این کار مدیران از نزدیک در جریان امور و مسائل قرار گرفته و ضمن صحبت با مردم، به کمک اختیاراتی که به آن‌ها واگذار شده مشکلات را بررسی و رفع می‌کنند.

 

وی با اشاره به افتتاح 6 واحد آموزشی و یک درمانگاه همزمان با دهه فجر امسال، افزود: همچنین عملیات اجرایی8 مرکز محله در قالب مشارکتی با سرمایه‌گذاران به ارزش 500 میلیارد تومان آغاز خواهد شد. همچنین در ایام دهه فجر 2 قرارداد بزرگ در حوزه آماده سازی سایت‌های مسکن مهر پردیس امضا می‌شود  که به توسعه سایت‌های گردشگری و مسکن نیز کمک خواهند کرد.

وی یادآور شد: در بازدیدی که از کارگزاری مسکن مهر پردیس داشتم شاهد سازماندهی خوبی در بخش پاسخگویی به مردم بودیم که رضایت متقاضیان را به همراه داشت، در این راستا درخواست‌هایی برای تسریع در روند انتخاب واحد مالکان وجود داشت که اعلام کردیم روزانه از 50 نفر دعوت و فرایند انتخاب واحد با سرعت بیشتری انحام شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران با بیان اینکه تلاش داریم بیشتر قراردادهای مسکن مهر تا سال 98 به مردم تحویل و اطمینان کامل در مورد مالکیت از سوی متقاضیان حاصل شود گفت: خوشبختانه در حال حاضر خدمات‌رسانی با دقت بسیار بالا و به صورت کاملا مکانیزه در حال انجام است که نقطه قوتی در این بخش به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.