| کد خبر: 181001 |

◄ یادداشت تلگرامی حامد مظاهریان؛ به زودی از موضعی شفاف‌تر نظرات خود را مطرح می‌کنم

بزودی و از موضعی شفاف تر در موضوعات مرتبط با مسکن و مهندسی ساختمان نظراتم را با جامعه مخاطب این موضوعات درمیان خواهم گذارد.

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین نیوز حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی که روز گذشته و با انتخاب مازیار حسینی به عنوان معاون جدید اسلامی، همکاری خود را با وزیر جدید ساختمان دادمان پایان داد در یادداشتی در کانال تلگرام خود خبر داده است که به زودی از موضعی شفاف تر در موضوعات مرتبط با مسکن و مهندسی ساختمان نظرات خود را با جامعه مخاطب این موضوعات درمیان خواهم گذاشت.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

خدمتی برای سرزمینم

با شروع دولت یازدهم که با رای و خواست مردم به "تغییر" به قدرت رسید، من نیز در کنار گروه گسترده ای از متخصصان برای همکاری با دولتی که تدبیر و امید را سرلوحه کار خود قرار داده بود مشتاقانه به استقبال آمدم. دکترآخوندی وزیر وقت راه و شهرسازی که با وسواسی مثال زدنی همکاران خود را انتخاب می کردند، از من نیز برای همکاری دعوت کردند. این دعوت را با بیم و امید پذیرفتم و با دولت همراه شدم.

در مدت زمانی که در معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی حضور داشتم، تلاش داشتم تا بتوانم خدمتی در شأن و جایگاه شایسته این مردم مهربان و دلسوز ارائه دهم و از همان آغاز کار، اصلاحات را در برخی بخش‌ها که لازم میدانستم به کار بستم. بزودی و از موضعی شفاف تر در موضوعات مرتبط با مسکن و مهندسی ساختمان نظراتم را با جامعه مخاطب این موضوعات درمیان خواهم گذارد.

امروز که از مسئولیت معاونت مسکن و ساختمان در وزارت راه و شهرسازی فراغ بال می یابم لازم می دانم بی شائبه ترین تشکرم را از همکارانم ابراز کنم. من به وجود همکارانی به غایت دانا، آگاه و مسئولیت پذیر افتخار می‌کنم. در طی این مدت بسیار آموختم و بیش از پیش دریافتم که برای خدمت به این  سرزمین پایانی نخواهد بود.

استوار، امیدوار و متکی به الطاف خداوند قادر متعال "راه راستی" را در کنار خوبانی که کم تعداد هم نیستند تا آبادانی این مرز و بوم ادامه خواهیم داد. همه در کنار هم.

حامدمظاهریان - ۲۵دی ماه

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.