| کد خبر: 170171 |

◄ درخواست تعیین‌تکلیف گود مجاور برج میلاد

با توجه به اتمام عمر مفید مقاوم‌سازی گود چهارم‌تری کنده‌شده در مجاورت سالن همایش‌های برج میلاد، ضروری است تا نسبت به تعیین تکلیف این حفاری اقدام شود. حمید موسوی، مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: بنابر آخرین مانیتورینگ خاک، وضعیت گود به‌گونه‌ای است که باید هرچه سریع‌تر عملیات عمرانی و ساختمانی شروع‌شده و یا گود پر شود.

تین نیوز

با توجه به اتمام عمر مفید مقاوم‌سازی گود کنده‌شده در مجاورت سالن همایش‌های برج میلاد، ضروری است تا نسبت به تعیین تکلیف این حفاری اقدام شود.

حمید موسوی، مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: بنابر آخرین مانیتورینگ خاک، وضعیت گود به‌گونه‌ای است که باید هرچه سریع‌تر عملیات عمرانی و ساختمانی شروع‌شده و یا گود پر شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، موسوی گفت: با توجه به قرارگیری این گود در کنار برج میلاد و شرایط موجود، برابر مفاد مقررات ملی ساختمان، گود پرخطر محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه در سال ۹۱، پروانه ساخت یک هتل دوقلو در کنار برج میلاد با سرمایه‌گذاری شهرداری تهران و با مشارکت بنیاد تعاون ناجا در این نقطه صادرشده افزود: تاکنون عملیات اجرایی برای ساخت‌وساز در این گود بعد از صدور پروانه انجام‌نشده است که حالا باید هر چه سریع‌تر این گود باقی‌مانده تعیین تکلیف شود که در این زمینه شهرداری منطقه ۲، مدیریت برج میلاد و ... مکاتباتی در مورد پیگیری این گود انجام دادند.

موسوی بابیان اینکه پروانه ساخت در زمین مجاور برج باطل‌شده گفت: مالک می‌تواند با تمدید پروانه کار اجرایی را شروع کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.