| کد خبر: 160880 |

به منظور تبعیت از دستورالعمل ابلاغی وزارت راه و شهرسازی صورت گرفت؛

اعلام رسمی عضو هیات‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی‌ساختمان تهران بر عدم استفاده از پروانه مهندسی

روانشادنیا عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در نامه‌ای به مدیرکل راه وشهرسازی استان ضمن اعلام رسمی عدم استفاده از پروانه اشتغال به کار مهندسی، پروانه مهندسی خود را بازگرداند.

تین نیوز

مهدی روانشادنیا عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در نامه‌ای به مدیرکل راه وشهرسازی استان ضمن اعلام رسمی عدم استفاده از پروانه اشتغال به کار مهندسی، پروانه مهندسی خود را بازگرداند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی روانشادنیا عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به دنبال ابلاغیه وزیر راه و شهرسازی مبنی بر دستورالعمل اجرایی منع پذیرش یا قبول منافع متعارض در نامه‌ای به مهندس محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، پروانه اشتغال به کار مهندسی خود را تسلیم کرد.  

متن نامه فوق بدین شرح است: نظر به اجرای هرچه بهتر اصل پنجم نظام نامه رفتار حرفه ای اخلاق مهندسی و همچنین جهت پیشگیری از مواردی که احتمال تضاد منافع وجود دارد، اینجانب از ابتدای دوره هیات مدیره، کار جدیدی در سیستم طراحی، نظارت و اجرا شروع نکرده ام. لیکن به جهت اجرای هرچه بهتر موارد فوق، مراتب رسمی عدم استفاده از پروانه در حوزه طراحی، نظارت و اجرا و تسلیم نمادین پروانه از این تاریخ تا پایان دوره مسئولیت در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران، جهت استحضار و ثبت و ضبط به حضورتان اعلام می‌گردد.

گفتنی است، پیش از این نیز در مجموعه وزارت راه و شهرسازی، به دنبال ابلاغیه دستورالعمل اجرایی منع پذیرش یا قبول منافع متعارض، مقامات وزارت راه و شهرسازی همچون عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان، محمدسعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی، منوچهر شیبانی‌اصل مدیرکل دفتر توسعه مهندسی، پروانه مهندسی خود را به سازمان نظام مهندسی ساختمان بازگرداندند تا به امانت نزد آن سازمان بماند و پس از خاتمه شمول دستورالعمل مذکور، عودت شود. حبیب الله بیطرف معاون وزیر نفت نیز در نامه ای ضمن تاکید بر رعایت تعارض منافع در سازمان نظام مهندسی ساختمان اعلام کرد که تاکنون از پروانه اشتغال به مهندسی استفاده نکرده است.

همچنین اخوان عبداللهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز پیش از این، پروانه خود را به سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی عودت داد.

دستورالعمل اجرایی منع پذیرش و یا قبول منافع متعارض در ارایه خدمات مهندسی ساختمان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.