| کد خبر: 251061 |

تست گرم نهایی قطعه میانی خط 6 با موفقیت انجام شد

◄ اتصال بخش شمالی و جنوبی خط 6 مترو تهران با تکمیل قطعه میانی

تست گرم نهایی قطعه میانی خط 6 (حدفاصل ایستگاه‌های امام حسین (ع) تا تربیت مدرس) با حضور جمعی از مدیران ارشد شهری و دست‌اندرکاران شرکت مترو تهران با موفقیت انجام شد.

تین نیوز

تست گرم نهایی قطعه میانی خط 6 (حدفاصل ایستگاه های امام حسین (ع) تا تربیت مدرس) با حضور جمعی از مدیران ارشد شهری و دست اندرکاران شرکت مترو تهران با موفقیت انجام شد.

به گزارش  تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) این تست جهت بررسی نهایی شرایط تردد و برق رسانی بخش میانی خط 6  با طی مسیر از ایستگاه تربیت مدرس آغاز شد و تا ایستگاه در دست احداث شهدای هفتم تیر در خط 6 مترو ادامه یافت.

در حاشیه تست گرم نهایی قطعه میانی خط 6،  آقامیری از روند تکمیل این بخش ابراز خرسندی کرده و اظهار نمود: با کامل شدن روند ریل گذاری و برق رسانی ، عملاً خط 6 از حالت جزیره ای خارج شده و با آزادسازی سه رام قطار موجود در نیمه شمالی، می توان سرفاصله حرکت قطارها در این خط را کاهش داد.

همچنین  هرمزی از حمایت های مالی صورت گرفته شهرداری تهران در 2 ماهه اخیر که باعث رونق کارگاههای مترو گردید، قدردانی کرده و گفت: به لطف خدا اتفاق بزرگی در این فاصله کوتاه افتاده و توانسته ایم سیستم برق رسانی خط 6 را کامل و امروز تست گرم نهایی را انجام دهیم. جدا از بحث ایمنی سه رام قطار موجود در نیمه شمالی خط 6، به لحاظ بهره وری و کارایی نیز از نظر جابجایی مسافر تاکنون با نقصان روبرو بودیم که این موضوع باید در اسرع وقت حل و فصل می شد.

هرمزی در ادامه بیان کرد: انشاا... بعد از راه اندازی قسمت میانی خط 6، به هیچ عنوان افتتاحی به صورت جزیره ای در شبکه خطوط مترو نخواهیم داشت و تا پایان سال با کمک همکاران، 4 ایستگاه کارگر، بوستان لاله، میدان حضرت ولی عصر (عج) و میدان شهدای هفتم تیر را نیز افتتاح خواهیم کرد. به یاری خداوند برای سال آینده نیز 3 ایستگاه دیگر خط 6 را افتتاح کرده تا بلکه بتوانیم در شهریور سال 1402 این خط را به شمال غرب تهران یعنی ایستگاه شهدای کن و کوهسار برسانیم و مردم این منطقه از پوشش شبکه مترو بهره مند گردند.

وی افزود: اولویت نخست ما تکمیل خطوط 7 گانه موجود مترو بود که در این رابطه به اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران قول هم داده بودیم و الحمدا... توانستیم این گره را باز کنیم . در خط 7 نیز تا پایان سال به ایستگاه دادمان رسیده و 4 کیلومتر را هم از این خط افتتاح خواهیم کرد که تقریباً این خط هم تا حدودی تکمیل خواهد شد و برای سال جدید نیز تمام توان خود را برای احداث خطوط جدید از جمله خطوط 8، 10 و 11 خواهیم گذاشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.