| کد خبر: 239790 |

◄ افتتاح ورودی‌های جدید ۲ ایستگاه از خط ۷ مترو در بهمن ‌ماه

با افتتاح ورودی‌های جدید ایستگاه‌های مولوی و بریانک در خط ۷ مترو تهران، شرایط دسترسی و همچنین ورود و خروج مسافران از این دو ایستگاه پرتردد شبکه حمل و نقل ریلی پایتخت تسهیل خواهد شد.

تین نیوز

محمود یوسفی مجری خط ۷ مترو تهران با اعلام مطلب فوق افزود: به موجب تلاش‌های صورت گرفته مبنی بر تکمیل ورودی‌های دوم ایستگاه‌های در حال بهره‌برداری که به موازات افتتاح ایستگاه‌های جدید در حال پیگیری است، امکان بهره‌بردای از ورودی غربی ایستگاه بریانک و نیز ورودی شمالی ایستگاه مولوی در بهمن‌ ماه امسال فراهم شده تا ضمن ارتقاء سطح ایمنی ایستگاه‌های مذکور، شهروندان به شکل بهتری از آنها استفاده کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)؛ یوسفی در توضیح اجمالی ورودی‌های دوم این دو ایستگاه گفت: پیش از این، ورودی شمالی ایستگاه بریانک در اختیار مردم قرار گرفته بود و در حال حاضر ورودی غربی ایستگاه مذکور به مرحله بهره‌برداری نزدیک شده تا شهروندان مناطق 7،10 و 11 که در محدوده بزرگراه شهید نواب صفوی، محله بریانک و پل خیابان قزوین قرار دارند، دسترسی آسانتری به ایستگاه بریانک داشته باشند.

 در مورد ایستگاه مولوی نیز که تاکنون صرفاً با بهره‌مندی از ورودی جنوبی در حال خدمت رسانی به عموم مردم بود، هم اکنون شاهد اتمام عملیات اجرایی ورودی شمالی این ایستگاه هستیم. ایستگاه مولوی که در منطقه‌ای پرتردد قرار دارد، قطعاً با افتتاح ورودی جدید، شرایط بهتری برای سرویس‌دهی به مسافران پر تعداد خود پیدا خواهد کرد.

مجری خط ۷ با بیان اینکه ورودی‌های جدید به پله‌برقی و مسیرهای ویژه افراد کم‌توان جسمی و حرکتی مجهز هستند، استفاده حداکثری از تولیدات داخلی را ویژگی قابل توجه آنها برشمرد.

 از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون 5 ورودی جدید برای ایستگاه‌های برج میلاد، بعثت، رودکی، مرزداران و مهدیه به بهره‌برداری رسیده است و افتتاح 2 ورودی جدید در بهمن ماه، شمار ورودی‌های دوم یا سوم ایستگاه‌های بهره‌برداری شده در سال جاری را به عدد 7 می‌رساند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.