| کد خبر: 237636 |

توافق استانداری با وزیر راه و شهردار تهران جهت تکمیل مترو پرند

استاندار تهران از توافق با وزیر راه و شهرسازی و شهردار تهران جهت تکمیل مترو پرند خبر داد و گفت: ۷۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل مترو پرند نیاز است.

تین نیوز

محسن منصوری در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با اشاره به لزوم برگزاری مستمر جلسات شورا و فعال بودن در امور مختلف افزود: تاکنون برای این طرح ۲۰۰ میلیارد تومان اوراق اختصاص داده شده است و ۳۵۰ میلیارد تومان مابه ازای تغییر کاربری تسهیلات دریافت می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ استاندار تهران درباره طرح صورتجلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی و عشایری و آمایش سرزمین در محدوده و حریم شهر گفت: با توجه به موضوع مطرح شده در مورد حریم شهر چهاردانگه مقر شد تا جلسه مشترکی بین معاونت سیاسی و معاونت عمرانی استانداری و راه و شهرسازی استان برگزار شود.

منصوری به مشکلات مربوط به حریم شهر‌ها اشاره کرد و افزود: طرح تقسیمات کشوری باید برای استان تهران تهیه شود که در این زمینه به معاونت سیاسی ماموریت داده شده است.

استاندار تهران در مورد بازنگری طرح هادی روستای زیوان واقع در بخش فشافویه شهرستان ری و طرح هادی روستای قلعه بها واقع در بخش مرکزی شهرستان شهریار افزود: در مورد الحاق یا عدم الحاق آرامستان‌ها به بافت روستا مقرر شد، آرامستان‌هایی که از قبل در روستا‌ها ایجاد شده در طرح هادی در نظر گرفته شود تا جزو حریم روستا به حساب آیند تا امکان هزینه توسط دهیاری‌ها در آرامستان‌ها و مسیر آن‌ها فراهم شود.

در این جلسه در مورد تامین آب شهرک شمس آباد و همچنین وضعیت دبیری کمیته اختصاص تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ با محوریت اشتغال نکاتی مطرح و تصمیم گیری در مورد آن به بررسی در جلسات کارشناسی محول شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.