| کد خبر: 234824 |

◄ اولویت شهرداری کرج تکمیل قطار شهری و بزرگراه شمالی است

شهردار کرج گفت: برای تکمیل بزرگراه شمالی و قطار شهری به حمایت دستگاه‌های دولتی و بودجه‌های ملی نیاز داریم.

تین نیوز

مصطفی سعیدی سیرائی با بیان اینکه قطار شهری و بزرگراه شمالی از مهمترین پروژه‌های شهرداری هستند که برای تکمیل آنها به کمک دستگاه‌های دولتی و بودجه‌های ملی نیاز داریم، ادامه داد: برای جذب اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه‌ها مکاتباتی با معاون اول رییس جمهور صورت گرفته و امیدواریم دولت در این خصوص نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش تین نیوز، وی با اشاره به اهمیت بزرگراه شمالی توضیح داد: با توجه به اینکه این بزرگراه لاین ارتباطی تهران با ۱۳ استان کشور است توقع داریم با جذب اعتبارات ملی، هر چه زودتر شاهد تکمیل آن باشیم.

سیرائی در پاسخ به اینکه آیا زمان مشخصی برای بهره برداری از بزرگراه شمالی و قطار شهری کرج تعیین شده، توضیح داد: با استعلام از کارشناسان و متخصصین، هفته آینده مشخص می‌شود که با چه میزان اعتبار و در چه بازه زمانی می توان این پروژه‌ها را به بهره برداری رساند. شهردار کرج افزود: در خصوص تکمیل دیگر پروژه‌های عمرانی که در سنوات گذشته آغاز شده هم اولویت‌ها احصاء شده که کنارگذر مهرشهر و تقاطع غیر همسطح بلوار ماهان به سربازان گمنام از مهمترین آنها هستند.

سیرائی اضافه کرد: شرایط سخت اقتصادی، وضعیت ساخت و سازها را تحت شعاع قرار داده که این امر باعث کاهش درآمدهای شهرداری شده ولی در این شرایط هم در تلاشیم به فراخور توان و امکاناتی که در اختیار داریم، در مسیر توسعه شهری و جلب رضایت شهروندان گام برداریم

وی با بیان اینکه بی هیچ پشتوانه مالی شهرداری کرج را تحویل گرفته‌ام، ادامه داد: شهرداری کرج حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد که ۱۵۰۰ میلیارد تومان ان وام است و هزار میلیارد مابقی هم اوراق است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.