| کد خبر: 209147 |

افزایش ۴۰ درصدی مسافران مترو/ ابتلای ۳۵ نفر در مترو تهران به کرونا

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینکه روز گذشته بیش از ۳۰۰ هزار نفر از طریق مترو جابجا شده اند گفت: حجم مسافران نسبت به هفته گذشته ۳۰ تا ۴۰ درصد بیشتر شده است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینکه روز گذشته بیش از ۳۰۰ هزار نفر از طریق مترو جابجا شده اند گفت: حجم مسافران نسبت به هفته گذشته ۳۰ تا ۴۰ درصد بیشتر شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره آمار مسافران و وضعیت ترافیکی در ایستگاه‌های مترو از روز گذشته تاکنون اظهار داشت: روز گذشته بیش از ۳۰۰ هزار مسافر از طریق مترو تهران جابجا شده‌اند که البته این آمار نسبت به قبل از شیوع کرونا که تعداد مسافران و بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر بود اندک است.

وی با اشاره به اینکه از ۳۰۰ هزار مسافر روز گذشته در متروی تهران حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر از آنها کسانی بودند که هفته‌های قبل از آن نیز با مترو تردد کرده‌اند، گفت: ۱۰۰ هزار نفر از مسافران روز پیش کسانی بودند که تقریباً برای نخستین بار در سال جاری از مترو استفاده کرده بودند.

مدیرعامل شرکت متروی تهران با اشاره به اینکه تعداد مسافران مترو نسبت به هفته گذشته ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش یافته است، گفت: شرکت مترو از ۱۰۰ درصد ناوگان خود برای جابجایی مسافران استفاده کرده و هر  تعداد قطار در ناوگان داشته برای این موضوع در نظر گرفته‌ایم.

نوبخت تاکید کرد: مسافران حتماً فاصله اجتماعی خود  با دیگران را به ویژه در ایستگاه‌های تقاطعی که جمعیت بیشتری دارد رعایت کنند تا از این طریق بتوان جهت پیشگیری از انتقال بیماری کرونا و جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه مترو تهران بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ پرسنل دارد، گفت: تا هفته گذشته حدود ۳۵ نفر در شرکت مترو مبتلا به کرونا شده بودند که وضعیت آنها در حال حاضر رو به بهبود است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.