| کد خبر: 202216 |

ایستگاه مترو نواب در خط 7 افتتاح می‌شود

مدیرعامل مترو تهران از راه‌اندازی ایستگاه مترو نواب در خط 7 خبر داد و گفت: برای خرید هر رام قطار بیش از 7 میلیون یورو هزینه می شود.

تین نیوز

مدیرعامل مترو تهران از راه‌اندازی ایستگاه مترو نواب در خط 7 خبر داد و گفت: برای خرید هر رام قطار بیش از 7 میلیون یورو هزینه می شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، علی امام مدیرعامل مترو تهران در حاشیه افتتاح ایستگاه مولوی در خط 7 در جمع خبرنگاران درباره جزئیات راه‌اندازی این ایستگاه اظهار داشت: مترو مولوی در نزدیکی بیمارستان اشرفی اصفهانی و اکبرآبادی قرار گرفته و از سوی دیگر نیز به بازار نزدیک است، بنابراین پیش‌بینی می‌شود که استقبال خوبی از این ایستگاه داشته باشیم.

وی افزود: جت‌فن‌های سیستم تهویه همزمان با بهره‌برداری ایستگاه راه‌اندازی شده و کاملا ایرانی است. همچنین راه اندازی آسانسور در راستای هماهنگی‌ها صورت گرفته است و امیدواریم در کمتر از سه ماه آسانسورهای ایستگاه مولوی به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران خاطرنشان کرد: سامانه‌های تاسیساتی و برقی در این سیستم تهویه و سایر موارد به صورتی بوده که دارای ایمنی کامل است و حدود 150 میلیارد تومان برای تکمیل این ایستگاه هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: این ایستگاه 21 هزار مترمربع زیربنا داشته و در عمق 26 متری زمین قرار دارد که جزو ایستگاه‌های عمیق قرار دارد. همچنین دو رام قطاری که به بهره‌برداری رسید حدود 14 میلیون یورو برای آن هزینه شده است.

امام از راه‌اندازی ایستگاه‌های جدید مترو در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: ایستگاه نواب در خط 7 راه‌اندازی آن در دستورکار قرار دارد و پس از آن افتتاح ایستگاه برج میلاد را خواهیم داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.