| کد خبر: 202205 |

استفاده روزانه ۵۰۰۰ نفر از ایستگاه مولوی

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: با افتتاح و راه اندازی ایستگاه مولوی روزانه ۵۰۰۰ مسافر به تعداد مسافران خط ۷ اضافه خواهد شد.

تین نیوز

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: با افتتاح و راه اندازی ایستگاه مولوی روزانه ۵۰۰۰ مسافر به تعداد مسافران خط ۷ اضافه خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، یوسف حجت ظهر امروز در حاشیه افتتاح ایستگاه متروی مولوی با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: این ایستگاه به عنوان یازدهمین ایستگاه از خط ۷ مترو امروز به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۶۵ هزار مسافر به صورت روزانه از خط ۷ مترو استفاده می‌کنند، گفت: برآورد ما نشان می‌دهد با افتتاح و راه اندازی ایستگاه مولوی روزانه ۵۰۰۰ مسافر به تعداد مسافران این خط اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه سرفاصله حرکت قطار در این ایستگاه به مانند سایر ایستگاه‌های این خط ۱۰ دقیقه است، گفت: خط ۷ مترو ۲۷ کیلومتر طول دارد و با ۲۲ ایستگاه فعال خواهد شد. پیش از این نیز ایستگاه‌های میدان صنعت، نواب، تربیت مدرس، رودکی، کمیل، بریانک، هلال احمر، محمدیه، مهدیه و بسیج افتتاح شده است.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز ایستگاه مولوی که در محدوده چهارراه مولوی جنب ایستگاه آتش نشانی خیابان مولوی با حضور شهردار و رییس شورای شهر تهران افتتاح شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.