| کد خبر: 190515 |

بزرگترین خط تولید و تست واگن مترو کشور در ابهر به بهره‌برداری رسید

اولین و بزرگترین شرکت تولید کننده و تست واگن متروی کشور روز سه شنبه با حضور معاون اول رئیس جمهوری در شهرستان ابهر به بهره برداری رسید.

تین نیوز

 بزرگترین خط تولید و تست واگن مترو کشور در شرکت ایریکو به عنوان اولین شرکت تولیدی در زمینه طراحی بدنه، بورژی و ساخت واگن با برند ایرانی، است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، این خط تولید و تست واگن مترو با هدف تکمیل محصولات تولیدی در شرکت ایریکو با مجموع سرمایه گذاری ۴۵۰ میلیون یورو که از این میزان ۱۰۶ میلیون یورو مربوط به تست واگن مترو است، با ظرفیت تولید ۲۳۰ رام واگن مترو در یک شیفت و اشتغالزایی ۵۱۰ نفر بصورت مستقیم و ۳ هزار نفر غیرمستقیم افتتاح شد.

واگن‌های متروی تولید شده در این شرکت به صورت ۵ واگنه با برق بالا سری، سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت و ظرفیت کلی یک هزار و ۳۳۶ مسافر و از این تعداد ۱۹۲ نفر ظرفیت مسافر نشسته است.

این شرکت به صورت سفارشی برای شهرهای اصفهان، شیراز، تبریز، قم و کرج واگن مترو تولید خواهد کرد.

توان داخلی در تولید این محصول ۵۵ درصد است و ایریکو به واسطه برخورداری از خط تولید انعطاف پذیر و برجسته ترین متخصصان داخلی صنعت ریلی کشور، در حال حاضر طراحی و تولید انواع خودرو ریلی، ریل باس، واگن مترو، واگن های باری لبه کوتاه و لبه بلند، طراحی و تولید بورژی، ساخت قطعات و اجزاء واگن، تعمیرات و نگهداری ناوگان و ارائه خدمات مشاوره ای را انجام می دهد.

افتتاح فاز ۳ کارخانه پاک حیات کیمیا پارس، بهره برداری از طرح هزار هکتاری اراضی کشاورزی و افتتاح همزمان طرح های آبخیزداری شهرستان خدابنده، بازدید و بهره برداری از محصولات اکتیو (مجموعه گروه صنعتی گلرنگ) و شرکت در جلسه شورای اداری استان زنجان از دیگر برنامه های معاون اول رئیس جمهوری در سفر یک روزه به استان زنجان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.