| کد خبر: 181915 |

◄ مترو کرج تا 6سال دیگر به بهره‌برداری نمی‌رسد

مترو کرج تا 6سال دیگر هم به بهره‌برداری نمی‌رسد. منصور وحیدی، نایب‌رئیس شورای‌شهر کرج با اعلام این مطلب گفت: به‌نظر نمی‌رسد بهره‌برداری از کمربندی شمالی کرج هم به عمر شورای پنجم برسد.

تین نیوز

مترو کرج تا 6سال دیگر هم به بهره‌برداری نمی‌رسد. منصور وحیدی، نایب‌رئیس شورای‌شهر کرج با اعلام این مطلب گفت: به‌نظر نمی‌رسد بهره‌برداری از کمربندی شمالی کرج هم به عمر شورای پنجم برسد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، وحیدی در صدوبیست و سومین جلسه شورای‌شهر کرج که امروز یکشنبه ۱۴ بهمن برگزار شد به لایحه بودجه شهرداری اشاره کرد و گفت: باید به سمتی پیش برویم که بودجه مصوب به بودجه‌ای که درنهایت محقق می‌شود نزدیک شود.

عضو شورای‌شهر بیان کرد: شهرداری باید در حوزه انسانی، مالی و اعتباری و… به نظم و انسجام مشخصی برسد تا بتوان برای دستیابی به اهداف مدیریت شهری گام‌های جدی‌تری برداشت.

این مسئول به کمبود پارکینگ در شهر اشاره کرد و گفت: در شرایط فعلی کلان‌شهر کرج به حدود هزار پارکینگ نیاز دارد تا بخشی از مشکل ترافیک شهر رفع شود. هوشمندسازی ترافیک یکی دیگر از راهکارهای تسهیل در تردد خودروهاست که باید به‌صورت جدی‌تری در دستورکار قرار بگیرد.

نایب‌رئیس شورای‌شهر کرج گفت: برای توسعه شهر باید اجرای پروژه‌های محلی و منطقه‌ای را موردتوجه قرارداد و فقط روی پروژه‌هایی مثل مترو و کمربند شمالی متمرکز نشد.

او به وضعیت پروژه قطار شهری کرج گفت: با توجه به وضعیت موجود به‌نظر نمی‌رسد این پروژه تا ۶ سال آینده نیز به بهره‌برداری برسد. پروژه کمربند شمالی هم به‌نظر نمی‌رسد تا پایان عمر شورای پنجم به بهره‌برداری برسد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.