| کد خبر: 174210 |

◄ مترو تا پایان سال به هشتگرد می‌رسد

مترو تا پایان سال به هشتگرد می‌رسد. سردار عبادالله عبدالهی فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) با اعلام این خبر گفت: برای تکمیل به حدود ۶۰ میلیاردتومان منابع دولتی نیاز دارد و سازمان برنامه‌وبودجه قول تأمین آن را داده است.

تین نیوز

مترو تا پایان سال به هشتگرد می‌رسد. سردار عبادالله عبدالهی فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) با اعلام این خبر گفت: برای تکمیل به حدود ۶۰ میلیاردتومان منابع دولتی نیاز دارد و سازمان برنامه‌وبودجه قول تامین آن را داده است.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، عبدالهی به همراه مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد از روند پیشرفت پروژه مترو هشتگرد بازدید داشتند که در جریان این سفر، سردار عبداللهی با اشاره به اتمام کار ابنیه مترو اظهار امیدواری کرد تا پایان امسال مترو به هشتگرد برسد.

او با ابراز خرسندی از پیشرفت خوب پروژه در ماه‌های گذشته، اظهار داشت: با توجه حجم مسافر و ترافیک جاده‌ای تسریع در بهره‌برداری از قطار برقی شهرجدید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار‌است.

عبدالهی با اشاره به این‌که سیستم برق‌رسانی و تجهیز پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: کار ابنیه و روسازی پروژه به اتمام رسیده و پروژه در مرحله اجرای برق بالاسری و خرید تجهیزات با پیشرفت ۳۰درصدی است.

او گفت: این پروژه با توجه به حجم ترافیکی که به خود اختصاص می‌دهد، از اهمیت بالایی برخوردار است و قرارگاه خاتم‌الانبیا نیز تلاش می‌کند که این پروژه را تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری برساند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.