| کد خبر: 166606 |

◄ تمدید مهلت خریداری اوراق مشارکت مترو مشهد

شصت درصد اوراق مشارکت مربوط به خط دو و سه قطار شهری مشهد در هفته اول به فروش رسید. رضا خواجه‌نائینی معاون اقتصادی و رئیس ســازمان ســرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری مشهد با اعلام این خبر گفت: ارزش اوراق به فروش رسیده 400 میلیارد تومان بود و با توجه به استقبال متقاضیان تا آخر خرداد مهلت خرید این اوراق تمدید شد.

تین نیوز

60 درصد اوراق مشارکت مربوط به خط دو و سه قطار شهری مشهد در هفته اول به فروش رسید.

رضا خواجه‌نائینی معاون اقتصادی و رئیس ســازمان ســرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری مشهد با اعلام این خبر گفت: ارزش اوراق به فروش رسیده 400 میلیارد تومان بود و با توجه به استقبال متقاضیان تا آخر خرداد مهلت خرید این اوراق تمدید شد.

خواجه‌نائینی افزود: کمتر از ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق باقی‌مانده که در این مهلت به فروش می‌رسد.

معاون اقتصادی شهردار مشهد با اشاره به پیشینه شهرداری مشهد در پرداخت نرخ بالای سود قطعی گفت: عملکرد درست شهرداری مشهد و پرداخت سود قطعی در چهار دوره باعث شد تا از فروش اوراق در این دوره استقبال خوبی صورت گیرد. همچنین تعلق این اوراق به شهر مشهد باعث شده تا افراد برای کسب سود معنوی در کنار سود مادی استقبال بیشتری نشان دهند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از دنیای اقتصاد، فروش ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت خط ۲ و ۳ قطار شهری مشهد از روزهای آغازین هفته گذشته برای اولین بار در ایران در سال جاری در شعب بانک آینده در سراسر کشور آغازشده که با توجه به نرخ سود ۲۰ درصد و پرداخت سود قطعی از پرفروش‌ترین اوراق در کشور بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.