| کد خبر: 166419 |

◄ درخواست مترو از مسافران در هنگام نقص فنی قطار

پیرو اطلاعیه قبلی، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از مسافران مترو خواست تا در هنگام بروز نقص فنی همکاری بیشتری با پرسنل این شرکت داشته باشند.

تین نیوز

پیرو اطلاعیه قبلی، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از مسافران مترو خواست تا در هنگام بروز نقص فنی همکاری بیشتری با پرسنل این شرکت داشته باشند.

به گزارش تین‌نیوز در اطلاعیه مترو آمده است: صبح امروز چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه 97، بلافاصله پس از بروز نقص فنی یکی از قطارهای اعزامی از سمت گلشهر به تهران (صادقیه) در ایستگاه ارم سبز، معاونین و مدیران مربوطه در محل حاضر و در جهت رفع هرچه سریع‌تر این مشکل اقدام کردند اما عدم همکاری برخی از مسافران، ورود به حریم ریلی و ممانعت از بسته شدن در قطارها باعث شد تا زمان رفع این اختلال طولانی شود.

بر این اساس، شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از مسافران محترم مترو درخواست می‌کند تا در مواقع توقف قطار در طول مسیر با حفظ آرامش و خونسردی، کارکنان این شرکت را در رفع سریع‌تر مشکل یاری کنند.

مسافران محترم باید به پیام‌هایی که از سوی راهبر قطار و مسئولان ایستگاه‌ها اعلام می‌شود، توجه کنند؛ ممانعت از بسته شدن در قطار، استفاده بی‌مورد از دستگیره اضطراری، پیاده شدن از قطار و ورود به حریم ریلی ضمن احتمال ایجاد آسیب جسمی شدید برای مسافران، باعث افزایش زمان توقف قطار می‌شود.

شهروندان این اطمینان را داشته باشند که تمامی پرسنل مترو در هنگام توقف قطار به علت نقص فنی؛ اقدامات لازم را برای رفع هرچه سریع‌تر مشکل انجام می‌دهند و بهترین کار در این مواقع صبر و توجه به پیام‌های اعلام‌شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.