| کد خبر: 140707 |

متروی تبریز 5 دور کل مسافت کره زمین را زده است

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تبریز و حومه گفت: مترو تبریز به طور روزانه 418 کیلومتر برای شهروندان ارائه خدمات می کند.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تبریز و حومه گفت: مترو تبریز به طور روزانه 418 کیلومتر برای شهروندان ارائه خدمات می کند.

 یعقوب وحیدکیا با بیان این مطلب افزود: پس از پایان خدمات روزانه قطارها قبل و بعد از اعزام به خط مورد بازدید و ارزیابی فنی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه خدمات مترو تبریز با مشارکت شهروندان در خرید بلیط قطار وارد فاز جدیدی شده است، افزود: ارائه خدمات با اجرای طرح فروش بلیط و تامین بخشی از هزینه های جاری با افزایش سطح کیفیت خدمات روبروست. قطارشهری تبریز که فعالیت خود را از 5 شهریور سال 1394 آغاز کرده تاپایان خرداد امسال به میزان 194732 کیلومتر پیمایش داشته است.

مدیر عملیات شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز و حومه حداقل و حداکثر مدت زمان مانور قطارهای مترو را بین 15 برای جابجایی‌های روزانه و تا 12 ساعت برای تراش چرخ های قطار عنوان کرد.

وحید کیا تصریح کرد:‌ اگر طول محیط کره زمین در خط استوا را 40075 کیلومتر در نظر بگیریم؛‌ مجموع حرکت قطارهای مترو تبریز تا به امروز به اندازه قریب به 5 دور کل مسافت کره زمین بوده است.مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تبریز و حومه گفت: مترو تبریز به طور روزانه 418 کیلومتر برای شهروندان ارائه خدمات می کند.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، یعقوب وحیدکیا با بیان این مطلب افزود: پس از پایان خدمات روزانه قطارها قبل و بعد از اعزام به خط مورد بازدید و ارزیابی فنی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه خدمات مترو تبریز با مشارکت شهروندان در خرید بلیط قطار وارد فاز جدیدی شده است، افزود: ارائه خدمات با اجرای طرح فروش بلیط و تامین بخشی از هزینه های جاری با افزایش سطح کیفیت خدمات روبروست.

وحید کیا اظهار کرد: قطارشهری تبریز که فعالیت خود را از 5 شهریور سال 1394 آغاز کرده تاپایان خرداد امسال به میزان 194732 کیلومتر پیمایش داشته است.

مدیر عملیات شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز و حومه حداقل و حداکثر مدت زمان مانور قطارهای مترو را بین 15 ساعت برای جابجایی‌های روزانه و تا 12 ساعت برای تراش چرخ های قطار عنوان کرد.

وحید کیا تصریح کرد:‌ اگر طول محیط کره زمین در خط استوا را 40075 کیلومتر در نظر بگیریم؛، مجموع حرکت قطارهای مترو تبریز تا به امروز به اندازه قریب به 5 دور کل مسافت کره زمین بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.