| کد خبر: 138174 |

دادستان شهرری: بی توجهی مهاجم مترو به اخطار پلیس منجر به تیراندازی می شود

شهرری ایرنا دادستان شهرری با اشاره به حادثه صبح امروز ایستگاه مترو شهرری و تیراندازی پلیس گفت: بی توجهی فرد مهاجم به هشدارها و اخطارهای پلیس برای تسلیم شدن و تحویل سلاح سرد، منجر به تیراندازی پلیس و مجروح شدن مهاجم شده است.

تین نیوز

دادستان شهرری با اشاره به حادثه صبح امروز ایستگاه مترو شهرری و تیراندازی پلیس گفت: بی توجهی فرد مهاجم به هشدارها و اخطارهای پلیس برای تسلیم شدن و تحویل سلاح سرد، منجر به تیراندازی پلیس و مجروح شدن مهاجم شده است.

سیدذوالفقار حسینی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فرد مهاجم براثر تیراندازی پلیس مترو مجروح شده که با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل می شود که در مسیر انتقال جان خود را از دست داده است.
وی با تشریح چگونگی وقوع این حادثه اظهار کرد: یک روحانی بنا به دلایلی که هنوز مشخص نیست به یکی از افراد حاضر در ایستگاه مترو شهرری(که ظاهرا از اراذل و اوباش منطقه بوده) تذکر داده که این امر منجر به بروز درگیری می شود.
دادستان شهرری افزود: این فرد که به نظر می رسد از اراذل و اوباش شهرری بوده، در پی آن با سلاح سرد به روحانی و یکی دیگر از مسافران(که قصد حمایت از روحانی را داشته) حمله کرده و هر 2 نفر را زخمی می کند.
وی تصریح کرد: در ادامه پلیس مترو برای پایان دادن به درگیری وارد صحنه شد که فرد مهاجم با تجری و عدم توجه به اخطارهای پلیس به عربده کشی و استفاده از سلاح سرد ادامه می دهد که در نهایت پلیس مجبور به تیراندازی می شود.
به گفته وی، فرد مهاجم بر اثر این تیراندازی مجروح و در نهایت کشته می شود.
حسینی با بیان اینکه فرد روحانی از قضات سابق دادگاه خانواده بوده افزود: 2 مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
به گزارش ایرنا، مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ نیز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که فردی که با استفاده از سلاح سرد اقدام به ایجاد درگیری در ایستگاه مترو شهرری کرده بود، براثر تیراندازی از ناحیه پا مجروح و در مسیر انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت، در این حادثه فرد مهاجم(مرد) که حدود 40 ساله بود با چاقو به جمعی از شهروندان حاضر در ایستگاه حمله می کند.
 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.