| کد خبر: 4506 |

پروژه آزادراه تهران - شمال جز اولویت های وزارت راه قرار گیرد

تین نیوز | نماینده مردم نوشهر و چالوس درمجلس، با انتقاد از اینکه عمر پروژه آزادراه تهران- شمال به 40 سال رسیده است،گفت: در حال‌حاضر تکمیل پروژه ی نیمه کاره آزادراه تهران_شمال از مهم ترین مشکلات عمرانی مردم مازندران است.
 
احمدی لاشکی درخصوص مشکلات عمرانی شهرستان های نوشهروچالوس، گفت: در حال‌حاضر پروژه ی عمرانی نیمه کاره آزادراه تهران_شمال  از مهمترین مشکلات عمرانی مازندران است به طوری که کلنگ این پروژه در سال 1353 از سوی مسئولان وقت زده شده است.
 
وی،با انتقاد از اینکه عمر پروژه آزادراه تهران- شمال به 40 سال رسیده است،ادامه داد: حدود 4 دهه از طراحی این پروژه در کشورمی گذرد اما متأسفانه وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم در 9 فروردین 1393  طی بازدید از محل پروژه همراه با معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد که در حال حاضر تکمیل این پروژه از سوی وزارت راه و شهرسازی اولویت خاصی ندارد.
 
نماینده مردم نوشهر و چالوس درمجلس،بابیان اینکه وزیرراه و شهرسازی اظهارات خود را تکذیب کرده است،افزود: چنانچه محمدرضا آخوندی بیانات خود را در خصوص اولویت نداشتن پروژه آزاد راه تهران _شمال تکذیب می کند به همین علت باید هرچه سریعتر تکذیبیه خود را در جهت اطلاع رسانی عموم ارسال کند.
 
این نماینده مردم درمجلس نهم،اظهار داشت: از سال 1353 تا به امروز 4 رئیس جمهور و 10 وزیر راه این پروژه را به صورت مستقیم اداره کرده اند به همین جهت اولویت نداشتن تکمیل این پروژه پس از 40 سال از سوی وزیر دولت یازدهم اهانت به مدیریت و به معنای نابودی کشور است.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران،گفت: علاوه بر تکمیل پروژه آزاد راه تهران_ شمال، در حال حاضر پروژه های عمرانی در خصوص راه سازی در شهرهای نوشهر،چالوس و مرزن آباد در دست داریم به طوری که افتتاح قطعه 4 در شهر مرزن آباد مشکلات بسیاری برای تردد ایجاد کرده به همین جهت این پروژه عمرانی از پروژه های اولویت دار کشور است.
 
نماینده مردم نوشهر و چالوس درمجلس،تصریح کرد: چندی پیش نشستی با موسسه حرا قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در خصوص آخرین وضعیت پروژه راه سازی نوشهر، چالوس و مرزن آباد داشتم که این موسسه اعلام به افتتاح قطعه دو این پروژه از قسمت شهرستانک و مرزن آباد کرد.
 
این نماینده مردم در مجلس نهم،بابیان اینکه وعده های دولت گذشته در خصوص تکمیل پروژه های عمرانی باید هر چه سریعتر تحقق پیدا کند،اظهار داشت:مجلس شورای اسلامی مصوبه هیات دولت دهم را با توجه به مغایرت داشتن این طرح جهادی با مواد 27 و 28 آیین نامه مالی ملقا اعلام کرده بود به همین جهت در چند روز اخیر نشست خصوصی با رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص تکمیل پروژه های عمرانی در نوشهر، چالوس و مرزن آباد انجام دادم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.