| کد خبر: 34903 |

بررسی آخرین وضعیت آزادراه تهران - شمال در بنیاد مستضعفان

تین نیوز | عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس با اشاره به بازدید امروز اعضای این کمیسیون از سازمان بنیاد مستضعفان، گفت: در جریان این بازدید آخرین وضعیت پروژه آزادراه تهران-شمال مورد بررسی قرار گرفت.
 
علی نعمت چهاردولی در تشریح  دستورکار  کمیسیون عمران مجلس، افزود: اعضای کمیسیون عمران امروز بعد از ظهر از سازمان بنیاد مستضعفان بازدید کردند.
 
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: بر این اساس نمایندگان در نشستی با رییس سازمان بنیاد مستضعفان و معاونان وی آخرین وضعیت آزادراه تهران- شمال را بررسی کردند.
 
عضو هیات ریسه کمیسون عمران مجلس تصریح کرد: در این جلسه گزارشی از سوی رییس بنیاد مستضعفان در خصوص آخرین وضعیت آزادراه تهران –شمال، زمان اتمام پروژه و... به اطلاع نمایندگان مجلس رسید.
 
وی با اشاره به سایر مباحث مطرح شده در جلسه مذکور،ادامه داد: بحث سرمایه گذاری های بنیاد در کشاورزی ، ساخت وساز و خدمات عام المنفعه از جمله مواردی بودند که مورد بررسی قرار گرفتند.
 
چهاردولی با بیان اینکه  مقرر شد در روزهای آتی موضوع  آزادراه تهران –شمال  مورد بررسی جدی ترو کامل تری قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: در این نشست  به دلیل حساسیت پروژه آزادراه تهران- شمال  مقرر شد تا اعضای کمیسیون عمران در جریان جزییات بیشتری از فرایند اجرای پروژه مذکور  و نیز وضعیت پیمانکاران آن قرار گیرند.
 
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، افزود: براساس تصمیم نمایندگان و نیز ریس بنید مستضعفان همچنین مقر شد تا اعضای کمیسیون در روزهای آینده بازدیدی از قطعات مختلف آزادراه تهران –شمال داشته باشند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمدعلى 0 0

    این همه همایش، جلسه، بازدید، دیگه بسه از اینکه ٣٥ ساله مردم براى ساخت آزادراه تهران شمال زجرکش کردید خسته نشدید رضا شاه ٧٠سال پیش بدون این کارها جاده چالوس را ساخت و هنوز مردم دارن از همین جاده استفاده مى کنند از خدا که نمى ترسین ولى تاریخ چه قضاوتى به این مدیران جهادى خواهد داشت

  • شهرام 0 0

    چند مورد از ایده ها و نظریات بزرگ عمرانی، از جمله ایران رود را مرور می کردم و طراح و ناقدان آن معتقد بودند که طرح حتما نشدنی است و نماد ناتوانی مهندسی راهسازی و عمرانی را عدم موفقیت در تکمیل حتی یک فاز آزاد راه تهران شمال می دانستند. ولی نکته اینجاست که نخیر عزیزان ما با حداقلها چند پروژه مشابه را انجام دادند از جمله آزادراه خرم آباد - پل زال - اندیمشک، پس نتیجه می گیریم که مقصر این نزول و شکست و اتلاف منابع مدیران شرکت[…] و[..] بوده اند و متاسفانه جز جلسات تکراری و بی هدف کاری صورت نمی گیرد هدف غایی وزارت راه و دولت باید خارج کردن[..] از پروژه باشد و سپردن آن به هر پیمانکار با صلاحیت دیگر.

  • امیرحسین کرمانی 0 0

    همین!فقط کارتون شده جلسه های بی نتیجه بازدیدهای صرفا تفریحی، تصمیم گیریهای بی ثمر واخبار ضدونقیض وگوش مردم پرکن!کی باید کار انجام بشه خدا میدونه. تا حالا حساب کردید چندین بار از این پروژه بازدید داشتید؟ حاصلش چی بوده برای این مردم؟ کل دنیا پروزه های از این سنگین تر وسخت تر را خیلی اصولی ودرست میسازندوسرموعد تحویل کشور و مردمشون میدند. اینجا چی کار رو به جایی میرسونیدکه کارهای رضاه شاه رو همیشه مثل پتک میکوبن به سر این نظام مقدسی که با سختی فراوان به ثمر نشسته، اقایان مسئول از خدا نمیترسید از خون شهدا و بدنهای روی تخت افتاده جانبازان بترسید که برای وجب به وجب این خاک وابروی این کشور جانشان را فدا کردند.

  • علیرضا حشمتی 0 0

    نظام مقدس؟ اگر نظام ما مقدسه پس چرا کارگزارانش اینان که به قول شما عاجز و ناتوان از ساخت یک آزادراه هستند که در نظامهای غیر مقدس جهان به راحتی ساخته میشن؟ چرا با این واژه ها خودمون رو گول میزنیم و مسولین رو هم تو توهم تقدس میبریم؟ این نظام رو ما ساختیم که وضعمون بهتر بشه همه هم زمینی بودیم و پر از گناه ممکنه یک روزی هم به این نتیجه برسیم که نظام مناسبی نیست و عوضش کنیم. پس تقدسی در کار نیست

  • دلسوز 0 0

    تنها نجات این طرح سپردن طرح به وزارت راه و شهرسازی با اختیارات تام مجری توانمند و با تجربه و تشکیل یک کمیته راهبردی در سطح دولت می باشد.

  • سیدمرتضی ناصریان 0 0

    در رابطه با وضعیت مدیریتی پروژه ها مقاله اینجانب در لینک ذیل را مشاهده فرمایید http: / / www. tinn. ir / vdcfmtdm. w۶djyagiiw. html

  • امیرعلی شیث 0 0

    براستی فریادرسی نیست که این پروژه حیثیتی را از بلاتکلیفی و سرگردانی خارج کنه تا به این اندازه شاهد نقد ونظر وحرفهای تکراری نباشیم؟!!!!!!!!!!!!!