| کد خبر: 30484 |

نماینده مجلس: عزم دولت برای تکمیل آزاد راه تهران - شمال جدی است

تین نیوز | نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از اهتمام دولت برای تکمیل آزادراه تهران - شمال، گفت: دولت برای تکمیل آزادراه و ساماندهی و تعریض جاده چالوس عزم جدی دارد.
 
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری پنج شنبه گذشته (29 آذر) به همراه وزیر راه و شهرسازی، رییس بنیاد مستضعفان و نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در بازدید از قطعه اول آزادراه تهران - شمال، از نزدیک در جریان مراحل پیشرفت این پروژه ملی قرار گرفت.
 
قاسم احمدی تصریح کرد: تکمیل آزادراه تهران - شمال و ساماندهی و تعریض جاده چالوس یک مطالبه عمومی و خواست مردم منطقه و میلیون ها مسافری است که در سال از این جاده عبور می کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: دولت جلسه ای به ریاست معاون اول رییس جمهوری درباره این آزادراه برگزار کرده است که نشان می دهد تصمیم دولت برای تکمیل این پروژه ملی، جدی است.
 
احمدی با اشاره به نیاز این پروژه به 10 هزار میلیارد تومان اعتبار گفت: هشت هزار میلیارد تومان از این اعتبار به قطعات 2 و 3 آزادراه تهران - شمال اختصاص دارد.
 
وی خاطر نشان کرد که اجرای فازهای 2 و 3 این آزادراه در دستور کار دولت بوده و قرار است پیمانکاری برای آن انتخاب شود.
 
این نماینده مجلس با اشاره به دشواری اجرای قطعات 2 و 3 آزادراه تهران - شمال گفت: این قطعات 83 کیلومتر تونل و 12 کیلومتر پل خواهد داشت.
 
نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت تصریح کرد: همزمان با تلاش برای تعیین پیمانکار برای قطعات 2 و 3 آزادراه، موضوع اصلاح و تعریض جاده فعلی چالوس نیز در دستور کار دولت قرار دارد.
 
احمدی ادامه داد: قطعه یک آزادراه با بیش از 47 درصد پیشرفت فیزیکی دارد به 1200 میلیارد تومان اعتبار و اصلاح ایرادات قطعه چهارم به 30 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد که این اعتبارات در نظر گرفته شده است.
 
وی با اشاره به مشکلات موجود در قطعه چهارم آزادراه تهران - شمال حد فاصل مرزن آباد تا چالوس، گفت: این قطعه از پروژه 93 درصد پیشرفت دارد اما با همین وضعیت در دولت گذشته افتتاح شد.
 
این نماینده مجلس یاد آور شد: خطراتی نظیر ریزش کوه در قطعه چهارم آزادراه مردم را تهدید می کند و از این رو قرار است پیمانکار تا پایان سال نسبت به رفع این مشکلات اقدام کند.
 
احمدی با اشاره به این که پیمانکار چینی آزادراه یکسال است که کار را رها کرده و تنها پیمانکار داخلی مشغول به فعالیت است، گفت: قرار است چینی ها به پروژه بازگردند و بقیه کار نیز بر عهده شرکت های داخلی گذاشته شود و در 24 ماه آینده قطعه یک آزادراه نیز تکمیل و به بهره برداری برسد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • فراز 0 0

    جناب لاشکى وزیر راه پروژه آزادراه تهران شمال را اینقدر ترسناک جلوه داده که همه مردم جان به سر شده اند آخه در این زمانه که تکنولوژى غوغا میکند ساخت ١٢٠کیلو متر راه باید ٣٥سال زمان ببرد تازه توقع داره الان که میگه ۴سال دیگه تحویل میدهیم نشان لیاقت بگیره!!!

  • ایمان 0 0

    امیدواریم ایندفعه دیگه ختم به خیر بشه وباز حرفهای جور واجور نشنویم

  • ندافی 0 0

    ققط بازی باکلمات و خریدن زمان و در نهایت واگذاری به نفربعد، ودولت بعد، این است سرنوشت پروژه ای که سالهاست بأ ابروی نظام بازی میکند.

  • محمد 0 0

    مسئولین حراف بدرد نمى خورند امریکایى ها بیخود به پروژ ه اتمى ایران گیر میدن بابا ما تو یه جاده که نیاکان ما با کلنگ دو سه تا درست کردن الان ٢٠ ساله در جا میزنیم