| کد خبر: 28555 |

نشست بررسی عوامل کندی احداثآزاد راه تهران - شمال

تین نیوز | نشست بررسی علل و عوامل کندی احداث آزادراه تهران - شمال با حضور افراد مسوول در دفتر معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار شد.
قاسم احمدی لاشکی، نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت روز گذشته افزود: «این موضوع در صحن علنی مجلس مطرح شد و پیرو آن در دستور کار معاون اول رئیس‌جمهوری قرار گرفت که به همین منظور نشستی با هدف بررسی علل و عوامل کندی روند ساخت قطعات 2 و 3 آزادراه در دفتر کار معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار شد.»
این نماینده مجلس همچنین گفت که معاون اول رئیس‌جمهوری، وزیرراه و شهرسازی، معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل جاده‌ای قرار است به زودی از قطعات دوم و سوم آزاد راه تهران - شمال بازدیدی داشته باشند.
وی همچنین از شتابزدگی در بهره‌برداری از قطعه چهارم این آزاد راه از سوی مسوولان دولت گذشته انتقاد کرد و ادامه داد: «اعتبارات زیادی برای این قطعه آزاد راه هزینه شد؛ اما از زمان بهره‌برداری آن تاکنون شاهد اتفاقات زیادی از جمله ریزش و رانش کوه و بسته شدن این مسیرارتباطی دراین منطقه بوده‌ایم.»
قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال مربوط به حوزه استحفاظی چالوس (مرزن آباد - چالوس) بوده که به طول حدود 23 کیلومترو اعتباری بالغ برحدود دوهزارو 300 میلیارد ریال ماه فروردین سال گذشته با حضور رئیس‌جمهوری وقت به بهره‌برداری رسید.
 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شهلا 0 0

    اى کاش ساخت آزادراه تهران شمال را از این مدیران جهادى میگرفتند وبا یک قراداد فنى وحساب شده به یک شرکت معتبر اروپایی میسپردن تا مردم مشاهده کنند دنیا ٣٥سال بی تکلیفى را براى ساخت ١٢٠کیلو متر راه نا مفهوم و بى معنى میداند!!

  • ارمغان 0 0

    متاسفانه مدیران جهادی ما فقط تخصص در کلنگ زدن دارند نه پایان و افتتاح، سرکارخانم شهلا این ازادراه تبدیل به موزه راه شده دیگه

  • شهرام 0 0

    گره کار آنجایی است که نمی خواهد مسله حل بشود، دولت هم باید برود سراغ جاده هراز و الموت شرقی و غربی، تا بنیاد خودش بیاد پروژه را تحویل بدهد، اصلا یکی به بنیاد بگه باشه اشکال ندارد دیگه پولی نیست و شما پول ندارید خیلی ممنون، بفرمایید پروژه را تحویل بدهید

  • رضا 0 0

    آقاى وزیر سرنشین هر ماشینى که از پل صدر و اتوبان امام على ع گذر میکند زیرلب میگه خدا پدر ومادر آقاى قالیباف را بیامرزه ولى در مقابل زمانیکه در جاده چالوس ١٠ساعت با زن وبچه اسیر میشوند چه میگویند!!!!!