بازدید سایت : ۳۰۲۸۱

ورود جدی دستگاه قضایی مازندران به مشکلات جاده آمل چمستان

با توجه به اظهار نارضایتی مردم و در راستای پیگیری حقوق عامه، با متخلفان برابر دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران برخورد قاطع و قانونی می شود.

ورود جدی دستگاه قضایی مازندران به مشکلات جاده آمل چمستان
تین نیوز

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل از ورود جدی دستگاه قضایی برای پیگیری و حل مشکلات جاده آمل چمستان خبر داد و گفت: با توجه به اظهار نارضایتی مردم و در راستای پیگیری حقوق عامه، با متخلفان برابر دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران برخورد قاطع و قانونی می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد طالبی اظهار کرد: در پی مشکلات جدی به وجود آمده برای تردد در محور مزبور و عدم رفع نواقص و معایب جاده، علیرغم بازدیدهای متعدد دستگاه قضایی شهرستان، پیگیری لازم در این خصوص صورت گرفت.
طالبی ادامه داد: در راستای پیگیری و رفع نواقص جاده مذکور، طی نامه ای رسمی از سوی این دادستانی به مدیرکل راه و شهرسازی استان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران تاکید شد به قید فوریت، ضمن تهیه امکانات لازم و پیگیری جدی، نسبت به رفع نواقص جاده مذکور اقدام کنند.

وی مواردی مانند تعریض کل محور در اسرع وقت، ایجاد روشنایی در طول مسیر، برطرف نمودن نقص زیرسازی و روکش آسفالت کل محور، خط کشی دوطرف و خط میانی جاده و شانه سازی دو طرف محور را از جمله برخی مطالبات دادستانی آمل از ادارات متولی عنوان و تاکید کرد: مقرر شد اقدامات صورت گرفته ظرف یک هفته به این دادستانی گزارش شود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت پل معلق شهرستان اظهار کرد: با توجه به قدمت چند ساله پل معلق مذکور که از گذشته، نقطه اتصال بین مناطق غرب و شرق شهرستان آمل بوده و همچنان نیز تردد خودرویی و عابر پیاده از آن صورت می گیرد، مراتب در دستور کار دادستانی شهرستان قرار گرفت.

طالبی افزود: با توجه به نگرانی های موجود در خصوص مقاومت و استحکام بنای پل مذکور، دادستانی آمل طی نامه ای به شهردار، ارائه گزارشی در خصوص تاریخ ساخت و بهره برداری از پل، نام شرکت سازنده، وضعیت کنونی سازه و میزان ضمانت استفاده و تردد از آن را همراه با مستندات لازم به قید فوریت خواستار شده است.

وی با بیان اینکه موارد فوق الذکر در راستای دستور العمل نظارت و پیگیری حقوق عامه از سوی دادستانی شهرستان به شهردار آمل ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: با متخلفان برابر ماده ۳ از دستور العمل نحوه مقابله با ترک فعل مدیران برخورد لازم انجام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.