معاون وزیر راه و شهرسازی؛
رفع گره ترافیکی پل سفید ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار میخواهد
معاون وزیر راه و شهرسازی پلسفید را گره اصلی ترافیکی محور سوادکوه برشمرد و گفت: اعتبار بالایی برای ۴ خطه شدن احتیاج دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی پلسفید را گره اصلی ترافیکی محور سوادکوه برشمرد و گفت: اعتبار بالایی برای ۴ خطه شدن احتیاج دارد.
به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم از سوادکوه، خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به مازندران در حاشیه بازدید از طرحهای محور سوادکوه از جمله "پل پلسفید" و منطقه "سرخکلا"، با بیان اینکه محور فیروزکوه به سمت قائمشهر از محورهای اصلی منتهی به شمال کشور و مرکز مازندران محسوب میشود، اظهار داشت: این بزرگراه تنها بزرگراهی است که ترافیک را در مسیرش جاری داریم، اکثر تمام این مسیر 4 خطه شده اما در برخی نقاط آن گرههایی وجود دارد که اولویتبندی کردهایم تا به مرور رفع شود.
وی "پل پلسفید" را یکی از گرههای اصلی این مسیر برشمرد و افزود: برنامهریزی شده تا پیمانکار مستقر و فعالیت بیشتر شود تا بتوانیم این پروژه بزرگ که نزدیک به هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار برای 4 خطه کردن پل میخواهد را برنامهریزی کنیم.
وی تصریح کرد: دیدگاه مردمی و منظر شهری در این طرح دیده شده و منجر به این شد که پل هزینه بالایی داشته باشد و برنامهریزی کردیم در ردیف اعتباری خود و سایر منابع مثل ماده 56 قانون که در اختیار ماست و بانکها تسهیلات میدهند، کمک کنیم تا امسال نسبت به گذشته عملیات بهتری برای اجرا پل داشته باشیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی با توجه به سایر نقاط محور اظهار داشت: در مسیر کارهای زیادی وجود دارد، برخی نقاط نیاز به دوربرگردان و برخی تقاطع غیرهم سطح باید احداث شود که البته اولویتبندی میکنیم، برخی نقاط نیز نیاز به تملک دارد.
خادمی افزود: کسانی که زمینهایشان را تصرف کردیم اما پولی نگرفتهاند، لیست را مسئولان شهرستان سوادکوه بدهند تا پول را پرداخت کنیم و همچنین کسانی که سند به ما انتقال دادند اما زمین در اختیار آنهاست، زمین را تحویل دهند تا پول را پرداخت میکنیم.
وی ادامه داد: اگر نقطهای نیاز به تملک یک خانه برای یک طرح مثل دوربرگردان هم اگر باشد، فرماندار لیست بدهد تا براساس اولویتبندی به مرور تملک انجام شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی درمورد طرحهای دیگر در نظر گرفته شده در مازندران، خاطر نشان کرد: آزادراه قائمشهر به کنار گذر جنوبی ساری را داریم که آزادراه قائمشهر محسوب میشود، ادامه ساری تا تاکام و خود شهر ساری و کنار گذر ساری .
خادمی تصریح کرد: یکی از پروژههای اصلی آزادراه کشور این آزادراه است و به عنوان کنار گذر جنوبی شهر ساری است که 18 کیلومتر از مسیر تملک شده، سرمایهگذار انتخاب که بنیاد تعاون وزارت دفاع است.
وی خاطرنشان کرد: قرار شد با مسئولین استان مازندران جلسهای با سرمایهگذار داشته باشیم تا فعالیت را شروع کند یا پروژه را از نظر اجرایی تعیین تکلیف کند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.