| کد خبر: 255469 |

معاون وزیر راه و شهرسازی‌؛

رفع گره ترافیکی پل‌ سفید ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

معاون وزیر راه و شهرسازی ‌پل‌سفید ‌را گره اصلی ترافیکی محور سوادکوه برشمرد و گفت: اعتبار بالایی برای ۴ خطه شدن احتیاج دارد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی ‌پل‌سفید ‌را گره اصلی ترافیکی محور سوادکوه برشمرد و گفت: اعتبار بالایی برای ۴ خطه شدن احتیاج دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم از سوادکوه، خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به مازندران در حاشیه بازدید از طرح‌های محور سوادکوه از جمله "پل‌ پل‌سفید" و  منطقه "سرخکلا"، با بیان اینکه محور فیروزکوه به سمت قائمشهر از محورهای اصلی منتهی به شمال کشور و مرکز مازندران محسوب می‌شود، اظهار داشت: این بزرگراه ‌تنها بزرگراهی است که ترافیک را در مسیرش جاری داریم‌، اکثر تمام این مسیر 4 خطه شده اما در برخی نقاط آن گره‌هایی وجود دارد که اولویت‌بندی کرده‌ایم تا به مرور رفع شود.

وی "پل پل‌سفید" را یکی از گره‌های اصلی این مسیر برشمرد و افزود: برنامه‌ریزی شده تا پیمانکار مستقر و فعالیت بیشتر شود تا بتوانیم این پروژه بزرگ که نزدیک به هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار برای 4 خطه کردن پل می‌خواهد را برنامه‌ریزی کنیم.

وی تصریح کرد: دیدگاه مردمی و منظر شهری در این طرح دیده شده و منجر به این شد که پل هزینه بالایی داشته باشد و برنامه‌ریزی کردیم در ردیف اعتباری خود و سایر منابع مثل ماده 56 قانون که در اختیار ماست و بانک‌ها تسهیلات می‌دهند، کمک کنیم تا امسال نسبت به گذشته عملیات بهتری برای اجرا پل داشته باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با توجه به سایر نقاط محور اظهار داشت: در مسیر کارهای زیادی وجود دارد، برخی نقاط نیاز به دوربرگردان و برخی تقاطع غیرهم سطح باید احداث شود که البته اولویت‌بندی می‌کنیم، برخی نقاط نیز نیاز به تملک دارد.

خادمی افزود: کسانی که زمین‌هایشان را تصرف کردیم اما پولی نگرفته‌اند، لیست را مسئولان شهرستان سوادکوه بدهند تا پول را پرداخت کنیم و همچنین کسانی که سند به ما انتقال دادند اما زمین در اختیار آنهاست، زمین را تحویل دهند تا پول را پرداخت می‌کنیم.

وی ادامه داد: اگر نقطه‌ای نیاز به تملک یک خانه برای یک طرح مثل دوربرگردان هم اگر باشد، فرماندار لیست بدهد تا براساس اولویت‌بندی به مرور تملک انجام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی درمورد طرح‌های دیگر در نظر گرفته شده در مازندران، خاطر نشان کرد: آزادراه قائمشهر به کنار گذر جنوبی ساری را داریم که آزادراه قائمشهر محسوب می‌شود، ادامه ساری تا تاکام و خود شهر ساری و کنار گذر ساری .

خادمی تصریح کرد: یکی از پروژه‌های اصلی آزادراه کشور این آزادراه است و به عنوان کنار گذر جنوبی شهر ساری است که 18 کیلومتر از مسیر تملک شده، سرمایه‌گذار انتخاب که بنیاد تعاون وزارت دفاع است.

وی خاطرنشان کرد: قرار شد با مسئولین استان مازندران جلسه‌ای با سرمایه‌گذار داشته باشیم تا فعالیت را شروع کند یا پروژه را از نظر اجرایی تعیین تکلیف کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.