| کد خبر: 236330 |

معاون امور دریایی اداره کل بندر امیرآباد خبر داد:

◄ آغاز عملیات لایروبی اسکله های بندرامیرآباد

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت به منظور ارتقاء ایمنی دریایی شناورها ، عملیات لایروبی از اسکله ها و حوضچه های شرقی و غربی بندرامیرآباد توسط بخش خصوصی آغاز شد.

تین نیوز
مازندران - معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت به منظور ارتقاء ایمنی دریایی شناورها ، عملیات لایروبی از اسکله ها و حوضچه های شرقی و غربی بندرامیرآباد توسط بخش خصوصی آغاز شد.

به گزارش تین نیوز  به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد؛ حبیب اله طالبی با بیان اینکه آب های بندرامیرآباد جولانگاه کشتی های تجاری بین المللی و نیز در معرض رژیم رسوب گذاری دریای خزر از غرب به شرق می باشد از آغاز عملیات لایروبی حوضچه ها و اسکله های بندرامیرآباد توسط بخش خصوصی خبر داد.

وی تأمین عمق ایمن کانال ها و حوضچه ها جهت تردد شناورها را یکی از مهمترین برنامه های عملیاتی و جاری معاونت دریایی بندرامیرآباد اعلام کرد و گفت بر این اساس با برنامه ریزی های صورت گرفته با اجرای این پروژه لایروبی  ۱۵ پست اسکله بندرامیرآباد با رسیدن به عمق ۶ متر ، قابلیت پهلودهی تمامی کشتی های متردد در دریای خزر را خواهند داشت.

معاون امور دریایی اداره کل بندرامیرآباد در پایان خاطرنشان کرد این پروژه لایروبی در مساحتی به میزان ۳۰ هزار متر مربع و با حجم لای قابل برداشت ۲۰ هزار متر مکعب اجرا خواهد شد که بخش خصوصی متعهد شد آن را به مدت ۳ ماه به پایان برساند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.