| کد خبر: 224895 |

۱۵ میلیون تن کالا از مازندران به سایر نقاط کشور جابجا شد

رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت : در نه ماه سال جاری بیش از ۱۵ میلیون تن بار از مازندران به سراسر کشور جابجا شده است.

تین نیوز

رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت : در نه ماه سال جاری بیش از ۱۵ میلیون تن بار از مازندران به سراسر کشور جابجا شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)،سید رحمت الله موسوی با اشاره به رشد ١٩ درصدی جابجایی بار در ٩ ماه سال جاری در استان مازندران اظهار داشت: عمده کالای جابجا شده از استان، شن وماسه، جو، سیمان کیسه ای، گازئیل، ذرت دامی،  فرآورده های لبنیاتی، سیمان فله ای، بنزین معمولی، ام دیاف و مرکبات است.

وی اظهار داشت : در همین بازه زمانی  یک میلیون و ۸۷ هزار و ۹۲۱ فقره بارنامه توسط عوامل ذیربط صادر شده است  که نسبت به مشابه سال قبل رشد۵درصدی داشته است .

رییس اداره حمل و نقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خاطر نشان کرد: ۱۳۲شرکت حمل ونقل و شعبات در سطح استان مازندران فعال بوده و این استان دارای ۷ انجمن صنفی کارفرمائی شرکتهای حمل ونقل کالا ویک کانون انجمن صنفی کارفرمائی شرکتهای حمل ونقل کالا و یک کانون انجمن صنفی کارگری رانندگان ویک اتحادیه حمل بارو۱۳انجمن صنفی کارگری رانندگان وسائط نقلیه کالای جاده ای می باشد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.