| کد خبر: 224420 |

راه ۱۵ روستای شهرستان نور بازگشایی شد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نور گفت: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای راهداری راه دسترسی جاده پل‌زنگوله به بلده و ۱۵ روستای کوهستانی این شهرستان بازگشایی شد.

تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نور گفت: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای راهداری راه دسترسی جاده پل‌زنگوله به بلده و ۱۵ روستای کوهستانی این شهرستان بازگشایی شد.

به گزارش تین نیوز، سلیمان ایزدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای راهداری در قالب چهار اکیپ مجهز از روز جمعه تا ظهر امروز در بیش از ۲۵۰ کیلومتر جاده های اصلی و روستایی شهرستان نور عملیات برف روبی انجام دادند.

وی ادامه داد: روز گذشته با تلاش نیروهای راهداری جاده پل زنگوله به بلده و راه دسترسی ۱۵ روستا در بخش های بلده، مرکزی و چمستان بازگشایی شد و امروز نیز راه ۱۵ روستای کوهستانی دیگر باز شد.

ایزدی با اعلام اینکه راه های اصلی و فرعی تمامی مسیرهای ارتباطی این منطقه به روی اهالی و مسافران باز است، از رانندگان خواست برای تردد از این راه های کوهستانی حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به برودت هوا در این مناطق و یخ زدگی راه ها از روز جمعه تاکنون بیش از ۳۰۰ تن نمک پاشی در مسیرهای اصلی و فرعی شهرستان انجام شده است.

بارش باران و برف که از روز پنجشنبه هفته پیش در مناطق مختلف مازندران شروع شد و تا بامداد روز شنبه ادامه داشت ، باعث قطع ارتباط بیش از ۲۰۰ روستای کوهستانی مازندران شده بود که طبق اعلام هواشناسی ارتفاع برف در برخی مناطق به بیش از نیم متر رسید.

اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نور حدود ۷۵۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد.

شهرستان نور با جمعیتی دست کم ۱۳۰ هزار نفر در غرب مازندران قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.