| کد خبر: 219270 |

مسئولان اراده‌ای برای جلوگیری از ورود مسافران به مازندران ندارند

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه هیچ عزم و اراده‌ ای در مسئولان برای جلوگیری از ورود مسافران به استان مازنداران مشاهده نمی‌شود، گفت: این استان در ایام کرونا همیشه مملو از مسافر بوده و همیشه در وضعیت قرمز قرار داشته است.

تین نیوز

 عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه هیچ عزم و اراده‌ ای در مسئولان برای جلوگیری از ورود مسافران به استان مازنداران مشاهده نمی‌شود، گفت: این استان در ایام کرونا همیشه مملو از مسافر بوده و همیشه در وضعیت قرمز قرار داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، علی اصغر باقرزاده تقارن همزمان آنفولازنا و کرونا در فصل پاییز را نگران کننده دانست و گفت: علائم هر دو بیماری مشابه هم بوده و تشخیص آنها سخت است و این امکان وجود دارد که تلفاتی ناشی از ابتلا به کرونا در پاییز به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند.

مازندران، استانی با خدمات ملی و امکانات استانی

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با اشاره به وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در استان مازندران، تصریح کرد:  این استان مظلوم واقع شده چرا که خدمات ملی می ‌دهد اما امکاناتش استانی است. جمعیت استان مازنداران در ایام تعطیل تا 6 برابر افزایش پیدا کرده و در ایام عادی سال‌ هم در وضعیت مشابهی قرار دارد. ازدحام جمعیت مسافران در شهرهای شمال کشور ریسک انتقال بیماری را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد.

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه هیچ عزم و اراده‌ای در مسئولان کشوری برای جلوگیری از ورود مسافران به استان مازنداران مشاهده نمی‌شود، افزود: مردم ناچارند برای فرار از مشکلات اقتصادی، استرس و اضطراب‌های گوناگون زندگی شهری به این مناطق سفر کنند، اما توصیه ما این است که مردم از مسافرت‌های غیر ضروری  در شرایط فعلی که با شیوع گسترده ویروس کرونا در سطح کشور مواجه هستیم خودداری کرده و هم خودشان و هم مردم بومی منطقه را با مشکل مواجه نکنند.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی هنوز تنها راه کنترل شیوع ویروس کرونا است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله فیزیکی و پرهیز از سفرهای غیر ضروری را تنها راه کنترل شیوع ویروس کرونا دانست، ادامه داد: استان مازنداران در ایام شیوع ویروس کرونا همیشه مملو از مسافرانی بود که از اقصی نقاط کشور به این منطقه می آمدند، بر همین اساس هم هیچگاه به وضعیت عادی و مناسبی به لحاظ شیوع ویروس کرونا نرسید و همواره در وضعیت قرمز به سرمی‌برد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.