| کد خبر: 216972 |

کاهش 27 درصدی تلفات ناشی از رانندگی در استان مازندران

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت:آمار متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی در تیر ماه امسال ۴۹ نفر شامل ۴۱ مرد و هشت زن است که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد کاهش یافت.

تین نیوز

 مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: آمار متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی در تیر ماه امسال ۴۹ نفر شامل ۴۱ مرد و هشت زن است که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد کاهش یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار ایلنا، علی عباسی، مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران با اعلام این خبر  گفت: آمار متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی در تیر ماه امسال ۴۹ نفر شامل ۴۱ مرد و هشت زن است که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد کاهش یافت.

وی تصریح کرد: از کل متوفیات حوادث رانندگی تیر ماه محور برون شهری ۳۲، درون شهری ۱۳ و راه روستایی ۴ نفر را در برمی‌گیرد و بیشترین فوتی مربوط به شهرهای بابل با هشت مورد، آمل با شش، ساری با پنج و شهرهای رامسر، فریدونکنار و محمود آباد بدون فوتی گزارش شده است.

وی ادامه داد: از این آمار هشت راننده ،۱۶ موتور سوار، هفت سرنشین، ۱۶ عابر و دو مورد هم دوچرخه سوار هستند.

عباسی تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در تیر ماه سال جاری، هزار و ۳۴۱ نفراعلام کرد که این رقم نسبت به مشابه سال قبل ۲۰ درصد داشت.

این مقام اجرایی استان تصریح کرد: از آنجایی که بیشترین فوتی در جاده‌های برون شهری رخ داده است این می‌تواند هشداری باشد تا بلکه با رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و رانندگی با سرعت مطمئنه در کاهش تصادفات مؤثر باشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.