| کد خبر: 215652 |

راه اندازی شرکت حمل و نقل بین المللی در مازندران الزامی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، راه اندازی شرکت حمل و نقل بین المللی را برای توسعه مناسبات با روسیه و اوراسیا الزامی دانست.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، راه اندازی شرکت حمل و نقل بین المللی را برای توسعه مناسبات با روسیه و اوراسیا الزامی دانست.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، حسن خیریانپور ظهر سه شنبه در اولین جلسه ستاد توسعه مناسبات روسیه با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالفعل و بالقوه استان مازندران برای توسعه دیپلماسی اقتصادی با کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا به ویژه کشور روسیه، افزود: همکاری‌های دو جانبه در بخش‌های استاندارد، گمرکی، بانکی، صنعتی معدنی، کشاورزی، سرمایه گذاری، حمل و نقل دریایی، رورو ریلی بندر امیرآباد، بیمه نامه، ضمانت نامه و سیاست‌های تجاری و بانکی ضروری است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۱۸ قلم از محصولات و کالاها از مازندران به روسیه صادر می‌شود لذا ضرورت ایجاب می‌کند علاوه بر تسریع در راه اندازی شرکت حمل و نقل بین المللی در مازندران، وزارت صنعت, معدن و تجارت مساعدت‌های ویژه ای معمول تا هر چه سریع‌تر پایانه‌های صادراتی استان مازندران به افتتاح و بهره برداری برسند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران هماهنگی برای تسهیل و تسریع در ترخیص به موقع کالاهای ایرانی در بنادر روسیه و ضرورت بهره گیری از تعرفه‌های ترجیحی اتحادیه اوراسیا، ایجاد انبارهای سرپوشیده مجهز برای تخلیه کالاهای میوه و تره بار در روسیه، ایجاد پرواز هوایی ساری - آستراخان روسیه و برقراری تسهیلات ویژه انتقال پول و تقویت روابط بانکی را خواستار شد تا ستاد روسیه مورد پیگیری ویژه قرار دهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.