| کد خبر: 194157 |

◄ بودجه 140 میلیارد تومانی برای اجرای پروژه‌های فرودگاه‌های مازندران

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی از جمله توسعه ترمینال فرودگاه نوشهر و مقاوم‌سازی سطوح پروازی فرودگاه رامسر خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی از جمله توسعه ترمینال فرودگاه نوشهر و مقاوم‌سازی سطوح پروازی فرودگاه رامسر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های مازندران، سعداله وطن‌خواه، مدیرکل فرودگاه‌های استان با اعلام این خبر گفت: اکنون پروژه‌های مختلف عمرانی از جمله حصار و دیوارکشی پیرامونی فرودگاه ساری، اجرای طرح زهکشی و فاضلاب و تصفیه‌خانه مرکزی، تملک اراضی فاز 2 و احداث انبار مرکزی در فرودگاه ساری، توسعه ترمینال فرودگاه نوشهر و همچنین مقاوم‌سازی سطوح پروازی و آزادسازی حریم پروازی فرودگاه رامسر در دست اجراست که این پروژه‌ها بالغ بر 1400 میلیارد ریال اعتبار را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران عنوان کرد: با برنامه‌هایی که در دست اجرا داریم امیدواریم ظرف شش ماه آینده شاهد تحولات شگرفی در حوزه فرودگاه‌های استان باشیم. در این راستا می‌توان به بهره‌برداری از سامانه کمک ناوبری ILS  و تملک و حصارکشی اراضی پیرامونی فرودگاه ساری، بهره‌برداری از توسعه پایانه فرودگاه نوشهر و نیز باند جدید فرودگاه رامسر اشاره کرد.  

وی همچنین گفت: در بازه زمانی چهار ماه ابتدایی امسال 1783 پرواز مسافری و بیش از 1800 پرواز آموزشی و تفریحی در فرودگاه‌های استان انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 14 درصدی را نشان می‌دهد.

وطن‌خواه افزود: در طول این مدت 148 هزار و 952 مسافر در فرودگاه‌های مازندران جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چهار درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به افزایش پرواز در مسیر تبریز و اصفهان در سال جاری گفت: با پیگیری‌های انجام‌ شده اکنون از فرودگاه ساری به مقصد 9 شهر کشور مسیر پروازی دایر است که امیدواریم تا پایان سال جاری یک مسیر جدید پروازی افزوده شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.