| کد خبر: 188092 |

دبیر طرح جامع کاهش حوادث ترافیکی مازندران:

نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی مازندران شناسایی شود

دبیر طرح جامع کاهش حوادث ترافیکی در حوزه بهداشت و درمان مازندران، با اشاره به وجود چهار محور مواصلاتی اصلی در استان خواستار شناسایی نقاط حادثه خیز در این محورها شد.

تین نیوز

دبیر طرح جامع کاهش حوادث ترافیکی در حوزه بهداشت و درمان مازندران، با اشاره به وجود چهار محور مواصلاتی اصلی در استان خواستار شناسایی نقاط حادثه خیز در این محورها شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، یحیی صالح طبری به مناسبت هفته بین المللی ایمنی راه‌ها اظهار داشت: امنیت راه و ترافیک، یکی از حوزه‌های مهم و اساسی نیازهای جامعه بشری است و توجه بدان و اهتمام به تأمین آن ضرورتی غیر قابل انکار تلقی می‌شود و نقش سازمان‌های همکار در حوادث ترافیکی بسیار قابل توجه است.

وی با اشاره به بالا بودن میزان مرگ و میر در حوادث ترافیکی گفت، این گونه حوادث، موجب ایجاد هزینه‌های ناخواسته برای جامعه همچون هزینه‌های درمانی –توانبخشی و درصورت رخداد مرگ و میر هزینه‌های بزرگ دیگری می‌گردد و نهایتاً اجتماع به صورت غیر مستقیم مواجهه با مشکلات روحی و روانی و از دست رفتن نیروی کار خواهد شد.

دبیر طرح جامع کاهش حوادث ترافیکی در حیطه بهداشت و درمان همچنین از مصرف مواد مخدر، عدم استفاده از کلاه ایمنی در موتور سواران، عدم استفاده از کمر بند ایمنی، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، خواب آلودگی، سرعت غیر مجاز افراد جوان، مشکلات فرهنگی، مصرف الکل و مصرف داروها را از عوامل مؤثر در بروز حوادث ترافیکی نام برد.

صالح طبری همچنین با اشاره به وجود ۴ محور مواصلاتی در استان به شناسایی نقاط حادثه خیز در این محورها گفت، باید با تعامل سایر سازمانهای همکار نسبت به کاهش مخاطرات در این نقاط اقدام شود.

منبع: خبرگزاری مهر
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.